Uitzwaaien

14 maart 2015 - Tiel, Nederland

Vanmiddag was er een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn verjaardag en natuurlijk mijn vertrek van morgen.

Moest om 13.30 uur klaar staan in mijn Camino shirt. Trudy had het gebouw gereserveerd van de muziek. Prachtig versierd met vlaggetjes van de landen die ik bezoek en een mooi spandoek gemaakt door Martine.

En daar kwamen opeens je vrienden, familie en collega's langs. Die collega's waar ik woensdag en donderdag afscheid van had genomen. Wat kunnen ze toch goed toneel spelen.

Erg bijzonder om iedereen toch nog even te ontmoeten.

Allemaal erg bedankt voor die mooie kaarten met mooie teksten waar goed over nagedacht is. De grote en kleine giften die ik zeker kan gebruiken. Voor een ijsje, hamburger, overnachting of om de eerste weken door te komen. Niet te vergeten ook die beschermengeltjes die ik heb ontvangen. Natuurlijk ook bedankt voor alle steun voor Trudy, Anna en Daan.

Ik zal iedereen de komende tijd moeten gaan missen, maar zo'n middag geeft je een goed gevoel.

1. Wilma:
    14 maart 2015
    Was geweldig om er bij te mogen zijn en te zien hoeveel lieve mensen jij/jullie om je heen hebben. Succes en geniet Dannis
  2. Theo den Otter:
    14 maart 2015
    Een Belgische pelgrim had als motto dat je op de camino steeds moest "loslaten"(daar ben je nu al mee bezig) en toelaten. En dat leer je onderweg vanzelf. Ik wens je een onvergetelijke reis. Buen camino.....en ik volg je "op de voet"met veel nostalgie.
  3. Elisabeth:
    Ha Dannis,
    Nou daar ga je dan...spannend hoor! Ik volg snel! Haal je ons nog in? Wij starten in Maastricht maandag!
    Ik wens jou in elk geval een buen camino! en lekker genieten van wat er op je pad komt!
    Grtjs
    Elisabeth
  4. Joost:
    "Goeie reis" Dannis!
  5. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Op de eerste plaats, wat een gezellig samenzijn gisteren hulde voor de organisatie is beslist op zijn plaats.
    Als ik dit schrijf ben je al gestart en ik denk dat het goed is , na al die voorbereidingen was je er
    klaar voor denk ik.
    Wij zullen je vergezellen op je reis dus voel je nooit alleen schrijf gewoon alles op en van je af indien nodig.
    Groetjes
  6. Carla van Dijk:
    15 maart 2015
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!
    Heel veel succes met de vele km die gaan komen.
    Liefs Carla
  7. Jeanne Nijhuis:
    15 maart 2015
    Je bent nu gestart. Goeie reis!!
  8. Jaap/Willy:
    Hoy Dannis,
    Was ik even vergeten, proficiat met je verjaardag hoor!!!
  9. Richard en Ingrid:
    Hoi Dannis,

Maak er een mooi avontuur van.
    Heel veel plezier met het waarmaken van jouw droom.
  10. Jolanda Laagwater:
    15 maart 2015
    Dannis, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Succes en heel veel plezier de komende maanden!
  11. Corine van Ewijk:
    15 maart 2015
    Heel veel succes en kracht gewenst.
  12. Brian:
    15 maart 2015
    Nou Dannis daar ga je dan, je volgt je droom en dat mooi, we volgen je reisverhalen op de voet en wensen je heel veel succes ! Pas goed op je zelf☀️ .
  13. Martine en Johan:
    15 maart 2015
    Nou Dannis de kop is er af nu..... We wensen je heel veel mooie momenten toe en wensen je veel sterkte en kracht toe! Wij vinden je maar stoer en dapper!
    Groetjes Johan en Martine.

En natuurlijk de felicitaties voor je verjaardag!