De laatste ronde

8 maart 2015 - Tiel, Nederland

Zaterdag mijn rugzak maar eens goed op orde gemaakt. Juiste slaapzak erin. Tent nog een keer opgezet. Reserve stokken en haringen maar eruit gelaten. Het is niet nodig om al je onzekerheden mee te nemen.

Mijn steen is door DADT  beschreven om straks alle zorgen achter te kunnen laten bij Cruz de ferro. Is wel een eindje mee sjouwen die zware last.

Gisteravond met ADT, pa en ma's tapas wezen eten. Zo kom je toch in de stemming.

Vandaag heerlijk rondje Tiel gedaan. De jas kon zelfs uit, dat komt straks helemaal goed.

Die warmte van de zon zal ik zeker nodig hebben. De warmte van de mensen om me heen zal ik even moeten missen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marcel de Bruijn:
    8 maart 2015
    Vriend en oud collega ( en slapie in betere tijden) ben trots op je en wens je een goede reis en een behouden thuiskomst !! Schiet nu op !!
  2. Marike:
    8 maart 2015
    Wat prachtig en lief dat je vrouw en kinderen zo meeleven met je en jou zo ondersteunen. Ik zag op de foto de kaarten van Frankrijk en Spanje al aan de muur hangen..je boft met dat stel! Ik lees met je mee Dannis, ik wens je prachtige momenten.
  3. Jeanne Nijhuis:
    8 maart 2015
    Nu wordt het toch wel heel erg spannend. Veel succes in de laatste week voor vertrek. Henk en ik blijven je volgen!
  4. Renate de Vree:
    8 maart 2015
    Hoi Dannis, de start komt nu wel heel dichtbij. Geniet nog even een paar dagen van je gezin, want dan sta je er toch voor een langere tijd alleen voor. Veel succes en geniet van de tocht die je gaat afleggen.
  5. Mientje en jose:
    8 maart 2015
    Dannis, hoewel jouw hoofd al een beetje op weg zal zijn, de beentjes nog thuis, wensen we jou een goede laatste week met Trudy, Daan en Anna. We blijven je zeker volgen op jouw reis, geniet van alles om je heen, wij zullen lief zijn voor Trudy.
    Groet, en hele goede reis, Mientje en Jose
  6. Joost:
    9 maart 2015
    Dannis heel veel succes! Fijne week nog!
  7. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Zo langzamerhand gaat het nu gebeuren en wij denken dat het zeker gaat lukken. Het is niet niks wat je allemaal mee gaat maken, ups en downs zullen elkaar afwisselen en alleen het eind resultaat telt maar het gaat helemaal goed komen. Succes en kom op ga er gewoon voor.
    Wij blijven je zeker volgen
    Jaap/Willy
  8. Tjitte:
    Dannis,
    Geniet nog even fijn van elkaar en late de "laaste loodje,s" maar achter. Have Fun, in het zonnetje.
    Tjitte & Klaske
  9. Jw:
    10 maart 2015
    Ha die meneer van de Koolwijk
    Na er veel over gepraat te hebben gaat het dan toch echt gebeuren.
    Bewondering en respect, nu al!
    Bij deze wensen Ineke en ik je vast een fijne verjaardag en een voorspoedige en spectaculaire wandeling naar het warme zuiden.
    Veel plezier Dannis, en we zien uit naar je reisverhalen, have a good trip!
    Jan-Willem en Ineke
  10. Carla van Dijk:
    Ha Dannis,

Nou komt de start heel dichtbij. Voorproefje gehad met de tapa's. Lekker. Je hebt super getraind, dus je gaat het redden. Aftellen maar.....................................
  11. Pa en ma:
    10 maart 2015
    De start nadert met rasse schreden,straks kunnen we zeggen we hebben twee zonen on het buitenland,zal wel wennen zijn en we zullen je missen ,maar ondanks alles heel veel succes blijf gezond en ga er voor,Trudy,Anna en Daan we zijn er voor jullie dus geen zorgen,O(pa),O(ma)
  12. Martine en Johan:
    Hey Dannis
    Het gaat nu wel heel hard, maar met zo een goede voorbereiding kan het niet mis gaan! We wensen je heel veel mooie momenten en een super goede reis!! Geniet nog even van je vrouw en kinderen deze laatste daagjes! You can do it!!!!!!
  13. Wijnie Puijk:
    11 maart 2015
    Ha Dannis,

Blijf je volgen hoor en ben toch wel heel erg trots op je, have a good trip!
  14. Dick Jonkers:
    Hey Dannis
    ik wens je een goede reis toe en het zal met moeilijke en mooie periode s zijn, maar het zal zeker een verrijking in je leven zijn, waar je geen spijt van zal krijgen.
    succes !!
  15. Wilma:
    Hey lieffie,
    Wij wensen je veilige en gezonde kilometers naar Santiago de Compostella. Onthou dat wij er voor Trudy en de kids zijn.
    Groetjes Bernard en Wilma
  16. Marlous huigen:
    12 maart 2015
    Geniet van de laatste dagen thuis en heel veel succes en plezier op de prachtige tocht die voor je ligt!
  17. Silvia Kersten:
    13 maart 2015
    Hoi Dannis, heel veel succes gewenst voor de komende maanden. We gaan je volgen via deze blog en sterkte voor de thuisblijvers.
  18. 13 maart 2015
    Hoi Dannis,

Alvast veel plezier en mooie dagen toegewenst! Ik zal zelf een paar dagen achter je lopen en dus je logje zeker lezen op zoek naar goede tips voor onderweg. Welke route(s) loop je eigenlijk?

Buen Camino,
    Jeroen
  19. Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte:
    14 maart 2015
    Hoi Jeroen, leuk dat je ook gaat lopen. Mijn route gaat via Den Bosch, Vessem en daarna pak ik ongeveer de route op naar Namen, Dinat, Rocroi, daarna de officiele route naar Vezelay, st J de Port en dan de Franse route. Heb jij ook een blog? Buen Camino
  20. 14 maart 2015
    Hoi Dannis,

Dan lopen we voor het grootste gedeelte dezelfde route denk ik. Ik vertrek vanuit Valkenswaard (vlakbij Vessem) en loop de eerste dag naar Postel. Vandaar de Monastica tot Rocroi en op naar Vézelay. Vanuit Vézelay neem ik de route over Nevers naar St. Jean om de Camino Frances naar Santiago te nemen.

Ik ben bijna jaloers dat je morgen al gaat beginnen. Ik hoop donderdag of vrijdag te kunnen vertrekken.

Ik heb ook een logje op reislogger : http://pelgrimjeroeno.reislogger.nl/

Buen Camino,
    Jeroen
  21. Marcel de Bruijn:
    14 maart 2015
    Dannis, Trudy, Anna en Daan, was erg gezellig vanmiddag.leuk ook om jullie én veel Nuvema (oud) collega's weer te zien !! Bedankt voor jullie gastvrijheid en nogmaals, morgen een fijne verjaardag en een goede start van je avontuur !!
  22. Anoeska:
    Hi Dannis,
    Veel succes en ook heel veel plezier met de tocht!
    Groetjes, Anoeska