Dag 1 Tiel- Den Bosch 33 km

15 maart 2015 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Vanmorgen waren Trudy en ik om 5 uur al wakker. Toch nog maar even proberen te slapen. De eerste 2 km waren erg bijzonder met ADT. Het afscheid was een beetje lastig zullen we maar zeggen. Iedereen is sterk genoeg om de komende tijd zonder elkaar door te komen.

Even koffie en een broodje gehaald, de rem moet er tenslotte op.

Rond 15.15 uur Oscar gebeld of hij thuis is. Een Super klein huisje en geweldig ingericht. Oscar is al vaak naar Rome gelopen, hij ging koken en ik kom mee eten. Maar voor het eten mezelf even tegoed doen aan een lekker Belgische biertje(s)

1. Wilma:
    Je kan maar vast een Duveltje gehad hebben . Goed bezig
  2. Trudy:
    15 maart 2015
    Wat een dag.. Lieve schat, het is je zo gegund maar wat was het lastig vanmorgen. Ik hoop dat het je brengt wat je zoekt. xxx
  3. Maarten:
    15 maart 2015
    Hoi dannis, eindelijk onderweg, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om alleen door te lopen zonder je gezin in de wetenschap dat je ze 3 maanden niet zal zien.
    Het beste en ik volg je op de voet!!
    Gr. Maarten
  4. Anna:
    Succes pappie ! we lovee uuu ♥ xxx
  5. Jeanne Nijhuis:
    15 maart 2015
    Blij dit te lezen! Het ga je goed!
  6. Marcel de Bruijn:
    15 maart 2015
    Snap dat ADT en jijzelf het afscheid moeilijk vonden, zelfs ik mis je al !! ( hahaha) nogmaals, was goed je gisteren weer even te zien, was gezellig. Doe 't kalm an met de Duveltjes !! Goeie reis verder,morgen !!
  7. Gonnie:
    Hee buurman,
    Toen ik de foto's vanochtend zag had ik t zelfs moeilijk. Kan me voorstellen dat t voor jullie viertjes ook erg moeilijk was. Eerste dagje zit erop, geniet van de welverdiende biertjes. Slaap lekker vanavond en goede reis morgen. Veel liefs van ons
  8. DaanKoolwijk:
    15 maart 2015
    De kaars is al aangestoken veel succes met de reis.
  9. Rob en Ilonka:
    Hey Dannis,
    het eerste stuk zit er alweer op!
    Rob en ik vonden het fijn om jullie
    gisteren te zien en te spreken.
    Veel succes.
  10. Astrid:
    15 maart 2015
    De eerste dag zit er op. Maak er een mooie reis van. Succes!!
  11. Marco:
    15 maart 2015
    Succes Dannis. Morgen zwaaien in de regio Eindhoven/Kempen ;-). Goede reis!
  12. Dannis:
    Marco. Ik slaap morgen in Vessem. Zal zwaaien naar de lichtstad
  13. Josephine, René en Lara:
    15 maart 2015
    Hoi Dannis, de kop is er af. Al meer dan 1% van de reis achter de rug. Succes en groeten van ons...
  14. Jw:
    Hoi Dannis,
    't wordt alleen nog maar mooier, vanaf morgen gaat ook de zon weer schijnen.
    Tip: van Kasteelbiertjes schijn je in de wolken te raken, dus als je die tegenkomt...zweef je naar je bestemming:-)
    Veel plezier,
    groet jw
  15. Wijnie Puijk:
    Hi Dannis,
    Blijf je op de voet volgen hoor en maak er een geweldige reis van..
    Groetjes Wijnie
  16. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Zo , de kop is er af, het gaat een geweldige reis worden we zijn erg benieuwd naar het volgende verhaal.
  17. Ellen van Efferen:
    15 maart 2015
    Hoi Dannis, Hoop dat het een fantastische reis wordt voor je!!!
  18. Mientje en jose:
    Hoi Dannis,
    We kunnen ons levendig voorstellen dat het moeilijk was vanochtend...maar, de kop is eraf, je bent daadwerkelijk vertrokken! Dit was jouw grote wens...maak hem meer dan waar! We blijven je volgen, en we vinden het erg leuk om dat te doen. Wandel ze morgen naar Vessum. groetjes, Mientje en Jose
  19. Pa en ma:
    16 maart 2015
    Lieve Dannis,wat een verrassing zaterdag,zal je wel goed gedaan We zijn gister even bij Trudy,Anna en Daan geweest ,Marian was er ook we ,waren allemaal een beetje ontroerd maar even gezellig gezeten en jou op de laptop gezien in den Bosch.
    We hebben jouw verjaardag zonder jou een beetje gevierd
    Veel succes naar Vessem en op naar de 2% ,we blijven je op de voet volgen groetjes Pa en Ma
  20. Jos.Muitjens:
    17 maart 2015
    Hoi Dannis, goed te zien dat de start goed gegaan is !
    Ik begreep dat je nog een onverwacht middagje gehad hebt met gezin familie en collegas Top dat ze georganiseerd hebben. Zal je zeker goed gedaan hebben.
    Veel sucses en je kunt het ik zal je verslag met veel belangstelling volgen, tot horens en schrijfs.