Dag 6 Tienen - Eghezee 33 kilometer

20 maart 2015 - Eghezée, België

Na een goede nacht lekker ontbijt gehad en ik mocht ook brood meenemen voor onderweg. Bijzonder om te zien dat mensen die zo weinig hebben zoveel gastvrijheid kunnen geven. Op naar Geldenaken, via Hoegaarden, jammer dat het zo vroeg was.

Een stuk de officiële route gevolgd en over naar het Franstalige deel.

Onderweg eten ingeslagen e.d. want tot morgenmiddag kom ik weinig tegen. Houtenhuisje op de camping, gelukkig warme slaapzak bij me. Restaurantje is net open, eten wat ze op voorraad hebben. Morgen tocht van 25 kilometer naar Namen. Daar kan ik weer douchen.

1. Marcel de Bruijn:
    20 maart 2015
    Je hebt de vaart er goed in goede Vriend, we denken hier aan je !! Succes morgen !! ( vanavond dan een blonde Hoegaarden !?) groetjes Marion & Marcel
  2. Wilma:
    20 maart 2015
    Vandaag, na uitleg van Trudy, je wandelroute gevolgd op de satelietkaart. Helemaal leuk. Wat was je verrassingsmenu? Trouwens Hoegaarden spreekt ons ook wel aan.
  3. Dannis:
    20 maart 2015
    Wilma , het moest voedzaam zijn. Spaghetti bolognaise. Dat was volgens mij bijna het enige wat ze hadden.
  4. Pa en ma:
    20 maart 2015
    Dannis ,fijn om te horen dat het zo goed gaat en de gastvrijheid geweldig is hopen dat het zo blijft en dat je maar geen blaren mag krijgen, we zijn geweldig trots op je en volgen je op de voet erg leuke verhalen we kijken iedere dag uit naar jouw belevenissen veel liefs van pa en ma jammer van de Hoegaarden.
  5. Wilma:
    Mmmmm lekker Dannis.
  6. Christiënne:
    20 maart 2015
    Het gaat voorspoedig zo te lezen Dannis, ik hoop dat je lekker kunt slapen in het blokhutje. We kijken elke dag uit naar je update hier. Groetjes van ons.
  7. 20 maart 2015
    Hoi Dannis
    is dat camping Le manoir de la bas ?

Jeroen
  8. Jaap/Willy:
    Hou Dannis,
    Zoals altijd weer met belangstelling je verhaal gelezen. Het komt vaker voor dat mensen die weinig hebben zich toch royaal voor anderen openstellen, andersom ligt het wel eens anders denk ik.
    Namen lijkt me ook een mooie plek om aan te doen. Het gaat lekker zo.
  9. Roelie en Klaas:
    21 maart 2015
    de schaapjes hebben jammer genoeg voorkomen dat we je konden
    uitzwaaien, maar de bevallingen zijn goed verlopen. we zijn verblijd
    met drie lammetjes.
    Hoe goed is je frans? Je hebt nu de tijd om te oefenen. Goede reis verder.

Roelie en Klaas
  10. Pa en ma:
    21 maart 2015
    Het gaat nog steeds goed zo te lezen, houden zo en morgen lekker gedoucht weer op pad.