Dag 7 Eghezee - Namen 24 kilometer

21 maart 2015 - Namur, België

Gisteravond vroeg naar bed nadat ik nog even gezellig gekletst had met de barjuffrouw.

De investering in een dure goede slaapzak en thermo ondergoed is niet verkeerd geweest. Mijn lenzendoosje was bijna bevroren. Maar ik heb het niet koud gehad ook al was ik alleen.

Vroeg wakker en op naar Namen. Nog steeds goed getroffen met het weer. Was weer even wennen aan de drukte. Had met Annie afgesproken dat ik zou bellen als ik in de buurt was. Na even zoeken hebben we elkaar gevonden. Meteen thee en rondleiding door haar appartement.

Mooie tweepersoonskamer met dekbed. Sleutel gekregen want ze ging nog even weg. Wat zijn de mensen toch goed van vertrouwen en gastvrij. Nog even de stad in voor wat biertje(s) en eten. En weer 4 kilometer erbij. Afspraken gemaakt over ontbijt en morgen naar de Abdij van Leffe. (hik)

1. Bob:
    Lekker bezig buurman

Neem maar een Leffe van me
  2. Wilma:
    21 maart 2015
    Lekker man vanavond een dekbed. Bernard neemt straks op jou een Leffe. Op naar Dinant. Succes
  3. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Namen zal waarschijnlijk een mooie oude stad zijn, gezien je foto.
    Zo langzamerhand alle conversatie en francais denk ik, nog even dit, ja, spreek je uit als wie maar je schrijft het anders, wist je al natuurlijk.
    A demain.
  4. Jeanne Nijhuis:
    21 maart 2015
    Hallo Dannis, te bedenken dat we vorige week met velen afscheid namen. En nu al zoveel kilometers gelopen en van alles meegemaakt. Veel succes verder. Erg leuk om je zo te volgen. Groetjes van Henk en Jeanne.
  5. Carla van Dijk:
    21 maart 2015
    Idd een week onderweg. Is wel wat anders dan de 4daagse. Was je klaar geweest. Valt het mee, zoveel dagen achtereen te lopen? Goed materiaal, dat scheelt zeker! Succes verder nog even in Belgie.
  6. Martine:
    21 maart 2015
    Ik vind het allemaal zo bijzonder wat je doet! Petje af hoor! Geniet er van!
  7. Chantal:
    22 maart 2015
    Hoi Dannis, leuk om al je verhalen te lezen en ik zie dat je al bijna onderin Belgie bent. Super goed bezig en ik duim voor een lekker voorjaarszonnetje komende week :)
  8. Annie:
    22 maart 2015
    hi Dannis blij je ontmoet te hebben je bent één toffe kerel liefs uit NAMUR ANNIE