Dag 9 Dinant - Givet 26 kilometer

23 maart 2015 - Givet, Frankrijk

Gisteravond de Vesper bijgewoond in de Abdij.

Zeer indrukwekkend met 9 monniken die zingen met aanwezigheid van Bert van Hoorn uit Oss de mede pelgrim. Daarna broodmaaltijd en een gezellige avond. Met alleen water en grote TL balken aan hebben Bert en ik ons best vermaakt.

Bert heeft het boekje met de officiële route en we hebben afgesproken om maandag samen te lopen naar Givet.

Prachtige route langs de oever van de Maas. Soms klimmen en klauteren en samen een leuke dag gehad. Om 14.00 uur aangekomen bij Refuge Notre-Dame in Givet. Briefje op de deur dat we pas om 17.00 uur terecht kunnen, dus eerst naar de Mac, 2 kilometer verder.

1. Wilma:
    23 maart 2015
    Wat een leuk een dagje wandelen met een mede pelgrim. Je hebt weer schitterende foto's. Leve de Mac. We zouden toch niet zonder kunnen
  2. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Gezellig met tweeën tippelen is ook niet verkeerd natuurlijk je moet alleen wel het zelfde tempo hebben denk ik.
    Leuk verhaal van die monniken vinden wij en..... Mooie foto,s
    A demain
  3. Ben:
    23 maart 2015
    Leuke berichten Dannis, mooi om te volgen!
    Veel plezier de aankomende tijd.
    Groetjes, Ben (vanuit vorstelijk Baarn)
  4. Fransien:
    23 maart 2015
    Hoi Dannis, leuk om je te volgen.De abdij van Leffe en dan water drinken??
    Succes door Frankrijk heen en met het zoeken naar slaapplaatsen.
  5. Wijnie Puijk:
    23 maart 2015
    Had je van te voren kunnen bedenken dat het zo bijzonder zou zijn..
    Ik kan alleen maar zeggen..geniet geniet..
  6. Joost:
    23 maart 2015
    Nou Dannis, trakteer ik op een Leffe als je terug bent, of je moet inmiddels een watertje prefereren, desgewenst met brood! ;-) succes weer voor morgen!
  7. Pa en ma:
    23 maart 2015
    veel succes morgen in Frankrijk en mooi weer natuurlijk.
    Fijn om te horen dat je geniet en dat het zo goed gaat, inmiddels al een week onderweg en dan al zo ver kus van ma en groetjes pa.
  8. Gonnie:
    Hoi Dannis,

Wat leuk om zo samen te lopen, weer een hele ervaring.
    Ik verbaas me erover hoe ver je al bent onvoorstelbaar, veel respect voor.
    Aan alles is te merken dat je geniet en daardoor genieten wij extra
    Ik kijk uit naar je verhalen.
    Liefs Gon
  9. Saskia:
    23 maart 2015
    Zo nu in Frankrijk. Gaat snel zeg. Mooie route heb je vandaag gelopen.
    Leuk om jou verhalen te lezen.
  10. Marian:
    23 maart 2015
    Fijn dat het zo goed gaat .
    Zo kom je nog is ergens .
    Liefs van mij
  11. Truus en Ger:
    Hoi Dannis,
    Een hele prestatie bijna 300 kilometer in 10 dagen. Ik doe het je niet na. Wie had dat gedacht Dannis in een klooster.
    groetjes Truus
  12. 23 maart 2015
    Hoi Dannis

Wat is dat mooi hè die Vespers en Lauden. Verheug me er nu al op morgen. Ik herken ook wel die superleuke reacties onderweg die kunnen je echt uit een dipje halen (dit als reactie op je vorige verhaal overigens) . Ik blijf lekker een paar dagen achter je aan stuiteren.
    Buen camino