Dag 10 Givet - Olloy sur Viroin 24 kilometer

24 maart 2015 - Viroinval, België

Vervolg op gisteren: Wij de 2 kilometer terug van de Mac en om 17.00 bij de deur waar het was. Niemand aanwezig. Maar gebeld naar het nummer wat op de deur stond. Geen gehoor, gewacht en nog een keer gebeld. Het was niet mogelijk om te slapen. Boekje erbij dan maar hotel. 2 dicht, 1 open maar was nu café. Kwamen we Tom van Sambeek uit Bladel tegen met hond. Bert had al met Tom gelopen tot Dinant. Er was nog 1 hotel open. Daar met z'n drieën en hond een familiekamer geboekt. Voor 33 euro p.p. viel dat nog mee.

Samen gegeten en een gezellige avond gehad. Erg bijzonder dat een dag toch heel anders kan verlopen. Vandaag met z'n drieën een paar uur gelopen. Daarna namen Tom en Toets de hond een andere route.

Tom moet donderdag weer thuis zijn na 2 weken. Vandaag prachtige route op de grens van België en Frankrijk. Erg klimmen en dalen, de spiertjes zijn weer los.

In café wat gedronken en de eigenaar gevraagd om te bellen voor de Refuge of er plaats is. Vanaf 17.00 uur kunnen we er terecht. Morgen naar Rocroi waar we de volgende route oppakken.

1. Jeanne Nijhuis:
    24 maart 2015
    Je beleef nogal eens wat. Iedere dag blijft spannend. Goede reis verder, we blijven je met spanning volgen!! Veel groetjes, Henk en Jeanne.
  2. Tjitte:
    24 maart 2015
    Hoi Dannis, soms zit het tegen maar vaak zit het ook mee! Je houd je toch wel aan de snelheid in Frankrijk. "Viva la France" succes ook weer morgen. Groet Tjitte & klaske
  3. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Leuk verslag en leuke ontmoetingen inclusief hond.
    Wat jij allemaal ziet hoort en meemaakt, vervelen is geen tijd voor.
    Wel geweldig leuk om dit allemaal te ervaren
    Doei
  4. Pa en ma:
    24 maart 2015
    Dannis weer een ervaring opgedaan,zo kan het ook maar wel leuk dat jullie samen er iets moois van gemaakt hebben en hoe gaat het Frans ? je red het wel denken we met je vakantie ervaring. succes verder en we kijken al weer uit naar je volgende verhaal pa en ma.
  5. Marcel de Bruijn:
    Mooi verhaal, mooie foto's . Hou je haaks !! We denken aan je
  6. Bert en Mies:
    24 maart 2015
    Hele mooie foto´s en leuk om te zien wie Dannis is.
    Hoop dat je niet te veel last hebt van het snurken van Bert.
    En morgen weer uitgerust op pad
  7. Joost:
    25 maart 2015
    Nou Dannis, dit was een hotel op het monopoly-spel, ;-)
  8. Daniel Meesschaert:
    25 maart 2015
    Dag Dannis, Je tocht vandaag Van Olloy sur Viroin naar Rocroi was de mooiste in Belgie voor mij in 2012. Groetjes aan de mevr en zoon van de slaapplaats in Rocroi, als je kan neem een kamer, het dak van de hut in de tuin was toen lek!
  9. Wilma:
    25 maart 2015
    Toch handig dat Bert wel een ei kan bakken hihi. Ik ken thuis ook nog iemand. Hebben jullie ook zelf nog regen gehad? We genieten volop van je verhalen en foto's.
  10. Pa en ma:
    25 maart 2015
    al weer een dag voorbij,doe rustig aan met die strakke kuiten,duimen voor goed weer en niet te veel modder op je pad we genieten van je fotos en verhalen veel plezier op je tocht. dikke kus van ma en gr van pa.