Dag 90 Ventas de Naron - Melide 27 kilometer

12 juni 2015 - Melide, Spanje

Het aftellen van de kilometerpaaltjes gaat nu snel. Volgens de officiële paaltjes is het nog 51 kilometer. Dat is 1 vierdaagse dag. Maar zo kwaad ga ik me niet maken, gewoon rustig afbouwen in nog 3 dag etappes.

Lees op diverse blogs dat het overal erg druk is om te lopen en te slapen. Merk er weinig of niets van. Zoals ook vandaag een prachtige route door een glooiend landschap van bossen en mooie dorpjes was je bijna gen pelgrims tegenkomt. Ik moet dus echt op de gele pijlen letten anders gaat het verkeerd.

Tempo zat er vandaag goed in want het weer voor vanmiddag zou slecht zijn. Viel allemaal mee en in de avond ging het regenen. Het gaat goed op de verkoudheid na en ik kan niet wachten tot het dinsdag is, want dan zie ik eindelijk mijn schatje weer.

1. Christiënne:
    het gaat nu hard met het aftellen Dannis. Probeer n
  2. Christiënne:
    12 juni 2015
    ik drukte te vroeg haha, ik wilde zeggen probeer nog wel te genieten de laatste dagen. Succes de laatste 51 km. Groetjes van ons.
  3. Annie:
    12 juni 2015
    Hallo Dannis nog 51km onder je zolen dat moet goed gaan als de beloning daar op dinsdag sta , ..... ik kan me voorstellen nog veel plezier en kracht voor de laatste km proficiat beste pelgrim . groetjes annie
  4. Josephine, René en Lara:
    12 juni 2015
    Goed bezig, hoor. Nu nog even de laatste loodjes en dan weer terug naar Nederland... Hij vol en veel plezier
  5. Marike Banken:
    12 juni 2015
    Fijn dat je de drukte niet zo ervaart. Het komt omdat je steeds tussen de 'standaard' plaatsen overnacht. Daar is het minder druk, maar je begint dan 's ochtends ook op die rustige plaatsen zodat je de drukte de hele dag vermijdt. Prachtig toch!?
  6. Jeanne Nijhuis:
    12 juni 2015
    Geweldig zoals het nu gaat! Zo weinig km. nog. Alle goeds voor het laatste stuk. En dan heerlijk samen met Trudy even genieten voordat jullie terug komen! Groetjes, Henk en Jeanne.
  7. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Een rustige etappe begrijp ik naar het eindpunt wat nu toch echt dichtbij komt. Als ik dan terug denk aan al je belevenissen van de afgelopen tijd, dan vind ik het een unieke prestatie. Je kunt wel verlangens en ideeën hebben maar als je ze ook waar kunt maken dan vind ik dat TOPPIE. Geweldig gedaan, hulde,,,,,
  8. Marcel de Bruijn:
    12 juni 2015
    Piece of cake , dus !!! Succes en nog heel veel Plezier !! Groetjes Marion & Marcel
  9. Corine van Ewijk:
    12 juni 2015
    51 km! Als je het snel zegt is het niks pfff. Blijf je nog wel elke dag een verhaal schrijven? Ik kijk namelijk elke dag uit naar je verhaal! Zal dat zeker missen... Succes nog en geniet van de laatste kilometers.
  10. Pascalle:
    12 juni 2015
    Succes met de laatste loodjes!
  11. Pa en ma:
    12 juni 2015
    Dannis op naar het eindpunt met als kroon op de taart wacht daar Trudy je op ,wat een weerzien zal dat zijn,geniet dan ook nog even van de dagen samen en dan terug naar Nederland wat wel vreemd voor je zal zijn even wennen denk ik Anna en Daan zijn ook weer gegroeid en veranderd maar ze hebben goed voor Trudy gezorgd en hun best gedaan op school daar mag je ook trots op zijn nog weinig km,s maar geniet er nog van en dan zien wij je ook weer terug liefs pa en ma
  12. Martine:
    12 juni 2015
    Hey Dannis! Nog even en dan is je droom verwezenlijkt!! Geweldig trots mag je zijn. Wat een prestatie man! Het is een prachtig avontuur! Bedankt dat je dat met ons hebt willen delen! Dannis geniet nog van de laatste km en ik wens je een mooie finish toe!!
  13. Gonnie:
    13 juni 2015
    Hai Dannis, het einde in zicht jee wat een avontuur ook voor je gezin. Jullie kunnen trots zijn op elkaar. Mooi om van dichtbij zo mee te maken voor ons en ook om jouw verhalen te lezen. We vinden t prachtig maar ook wij kijken er weer naar uit om je weer te zien. Zet m nog op die laatste kilometers. Veel liefs Bob en Gon