Dag 89 Morgade - Ventas de Narón 24 kilometer

11 juni 2015 - Ventas de Narón, Spanje

Tegen mijn principe in ben ik vandaag met mijn hoofdzaklamp op gestart omdat het nog donker was. Mijn Spaanse kamergenoten hadden de wekker om 5.00 uur gezet. Ze gingen vandaag 35 kilometer lopen 3 minder dan de eerste dag gisteren. Gistermiddag de voeten van mevrouw gezien. Grote blaren, sneden en verband, het lijkt mij verstandig om vandaag ook goed ver te gaan lopen. Niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar dit zijn beginners fouten.

Vandaag ook diverse" "recreanten" gezien op de Camino. Dames en heren met als volledige bepakking een flesje water en een zonnebril. Regelmatig wit gestreken overhemden en tegen niemand en iedereen bon Camino gillen. Geweldig om dit mee te maken en ik respecteer ieder zijn Camino.

Heb ook al gehoord dat er busjes rijden waar pelgrims worden gedropt voor een dorp en dat er een reisleider is met een fluitje om de groep bij elkaar te houden. Jammer dat ik ze nog niet gezien heb. Ik heb ook een fluitje bij me zal ik maar zeggen.

1. Marcel de Bruijn:
    11 juni 2015
    Voor sommigen blijkt het heftig te zijn: moeten ze maar geen wit gestreken overhemd aantrekken. Nog een paar daagjes, als ik zo op de kaart kijk!! De laatste loodjes dus. Gaat lukken !! Succes voor morgen en de dagen die je resten !!!! Groetjes Marion & Marcel
  2. Annie:
    11 juni 2015
    HOI DANNIS inderdaad er loopt van alles rond naar mijn mening vertrekt de echte pelgrim van bij hem thuis en legt al die km te voet af , ja de koplamp is voor de veiligheid dat je er heel huids aankomt na zo'n trektocht er blijft zeker ongeveer een 70km te doen nog veel succes met je laatste km ik verheug me al je aankomst te zien . groetjes annie
  3. Jaap/Willy:
    Hoi Danniis
    Er gebeurt best van alles met allerlei mensen van verschillende pluimage en opvattingen ik begrijp dat je iedereen in zijn camino waarde laat maar heb wel het idee dat er soms wat te gemakkelijk over een ander gedacht wordt. Maar och die komen daar vanzelf wel achter..
  4. Jan-Willem:
    12 juni 2015
    "Still going strong" Dannis, veel succes en vooral plezier gewenst met de eindsprint. Als jij aankomt lig ik op het strand in Turkije, en zal op een passende manier toasten op jouw prestatie met 'n longdrink Johnny Walker groet Jw en Ineke
  5. Marcel de Bruijn:
    12 juni 2015
    Begreep ik goed dat Jan Willem en Ineke gaan lopen naar Turkije ?? Nog een paar daagjes Dannis en dan kun je Trudy, Anna en Daan weer in je armen sluiten !!!succes en groetjes Marion & Marcel