Dag 87 Fonfria - Samos 20 kilometer

9 juni 2015 - Samos, Spanje

Verkoudheid is nog niet over maar het lopen gaat zo goed als op de automatische piloot. Fijne afdaling van 9 kilometer met een hoogte verschil van 670 meter. Prachtig om boven het wolkendek te kunnen lopen, het golven van de wolken over het landschap is gewoon verbazingwekkend om te zien.

Waande mezelf weer in Frankrijk op de GR, onverharde paden glooiend door het landschap, riviertjes, water wat uit de rotsen komt en bijna geen pelgrims. Vandaag onderweg een stuk of 10 gezien, zou dit het voordeel zijn van laat vertrekken. Het was 7.30 uur, dit even voor de duidelijkheid.

Ondanks mijn zware verkoudheid heb ik echt genoten van deze laatste dinsdag op de Camino

1. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Als je nog zo kunt genieten van alles wat je ziet en ervaart dan gaat je verkoudheid misschien wel een beetje naar de achtergrond. Het is natuurlijk geweldig een soort hoogte punt naar het einddoel. Gewoon nog even wat indrukken opdoen bij de velen die je al hebt. Leuk voor later om dat alles via foto's en reisverhalen nog eens te beleven.
  2. Tjitte:
    9 juni 2015
    Dannis, de foto, s blijven mij verbazen en het zou mooi zijn om ze op een groot scherm te zien, klaas! Ook voor morgen weer veel loopplezier! groet T&K
  3. Pa en ma:
    9 juni 2015
    Dannis het blijft eentonig maar de fotos zijn weer prachtig en ben blij dat je toch hebt kunnen genieten ondanks je verkoudheid beterschap en morgen weer genieten nu het nog kan bedankt voor je mooie verhalen slaap lekker en rust uit groeten pa en ma
  4. Joost:
    9 juni 2015
    Oeps! wel zorgen dat je opknapt voordat je Santiago binnentrekt! succes voor verderop!
  5. Truus:
    Hoi Dannis,
    Wat een bofkont ben je dat je al deze geweldige dingen mag beleven
    Heel veel sterkte voor de laatste loodjes. En beterschap met je verkoudheid.
    groeten Ger en Truus
  6. Wilma:
    9 juni 2015
    Man wat blijf ik toch genieten van je verhalen en schitterende fot's en wat zal dat afkicken worden als jij weer veilig en wel thuis bent bij je lieve gezin. Op dinsdag de pelgrimsroute lopen kun je van je lijstje strepen. Ik hoop echt dat je een keer alle foto's op een groot acherm laat zien. Met jouw schitterende woorden erbij. Succes met de laatste woensdag.