Dag 86 La Faba - Fonfria 17 kilometer

8 juni 2015 - Fonfría, Spanje

Zware klim vanmorgen, dat stond op de planning. Bijna net zo hoog en steil als de Pyreneeën, met vergelijkbare uitzichten. Over mooie onverharde paden met losliggende stenen.

Volgens mijn boekje een zware etappe en dat klopte wel, maar weer van genoten. Dit is de laatste gewone maandag voor mij op de Camino, want ik hoop volgende week maandag aan te komen in Santiago. Vreemd, maar het geeft een goed gevoel na zoveel weken.

Hoop wel dat mijn verkoudheid wat minder wordt, veel fruit eten, paracetamol en vitamine C heb ik nog bij me. Niet voor niets meegenomen.

1. Tjitte:
    8 juni 2015
    Hoi Dannis, nog even vol houden kerel, je bent er nu bijna. Wij duimen voor je en beterschap met de verkoudheid!
    Groet, T&K
  2. Marcel de Bruijn:
    8 juni 2015
    Nog één week dus nog!! Dat wordt nu écht aftellen !! Hoop dat de verkoudheid minder wordt, groetjes en succes deze laatste dagen Marion & Marcel
  3. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Best wel een bijzondere maandag, ik denk dat alle dagen zo naar het einde heel speciaal zullen zijn. Het zijn allemaal immers de laatste voor jouw eind punt en dat is raar maar waar dat snap ik.
    Beterschap met je verkoudheid maar ik denk dat paracetamol in ieder land wel zijn dienst doet. Even slikken dus net als half Nederland indien nodig.
  4. Cissy Aalbers:
    Hoi Dannis,
    Nog even volhouden voor het laatste stukje! Dan is je tocht volbracht. Ik heb enorm genoten van je verslagen en heb groot respect voor jullie als gezin! Beterschap nog en sterkte voor de laatste week. Groetjes van Cissy
  5. Astrid:
    8 juni 2015
    De laatste loodjes Dannis!! Je eindigt straks je reis maar begint weer iets heel nieuws met Trudy, Anna en Daan. Geniet van iedere kilometer die je nog loopt op deze route en beterschap met de verkoudheid!
    Groetjes,
    Astrid
  6. Gonnie:
    8 juni 2015
    Hai Dannis, laatste loodjes. Het aftellen is begonnen. Je kan ongelofelijk trots zijn op jezelf maar ook op je fantastische vrouw en lieve en geweldige kinderen. Neem deze dagen goed in je op en geniet! Fantastisch zoals je t hebt gedaan en zoals jij t wilde. Petje af. Dikke Gon
  7. Gonnie:
    8 juni 2015
    En natuurlijk beterschap met je verkoudheid
  8. Carla van Dijk:
    8 juni 2015
    Haha. Iedereen heeft al geschreven wat ik wilde schrijven. Toch wens ik jou ook succes deze laatste week. Aftellen maar. Je bent er bijna. En als Trudy er dan staat dan is het toch helemaal af! Liefs