Dag 73 Castrojeriz - Frómista 26 kilometer

26 mei 2015 - Frómista, Spanje

Lieve volgers, vandaag een heuglijke dag want ik ben de 2000 kilometer grens gepasseerd. Gelukkig zonder echte problemen, maar het gaat niet helemaal vanzelf. Natuurlijk voel ik mijn armen, rug of gewrichten ook wel eens maar dat hoort er bij.

Op dit moment voel ik me lichamelijk en geestelijk erg goed. Zit lekker in mijn vel. Zoals al eerder gezegd een fijn gevoel om straks iedereen weer te zien en het mindere gevoel dat het straks voorbij is. Geniet ieder moment met volle teugen.

Net als vandaag weer over de schitterende Spaanse hoogvlakte. Was al gewaarschuwd voor de forse klim. Was meer dan een kilometer 12 % klimmen, dan paar honderd meter vlak en dan weer 18% dalen. Graaf het lekker uit die berg denk ik dan. Maar goed in één keer naar boven en rustig naar beneden. Zag diverse mensen ploeteren.

Ben trots op mezelf maar ook op jullie waarde volgers. Jullie houden het ook maar vol zo met mij. Met veel plezier lees ik jullie opmerkingen, tips e.d. dus nog even volhouden. Dan doe ik dat ook nog even. Het wordt hier echt zomer, zon en de temperatuur de komende tijd langzaam oplopend naar 30 plus.

1. Marian:
    Hallo Dannis
    Gefeliciteerd met je 2000 kilometers.
    Geweldig dat je al zover ben .
    Nog veel wandel plezier .
    Liefs Marian
  2. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Alweer een mijlpaal bereikt wat kilometers betreft, hoor je dan ook een knal ( soort geluidsbarrière ) niet denk ik. Zou wel leuk zijn toch ?
    Je mag best een beetje trots zijn op jezelf, je doet het toch maar.
    Natuurlijk zijn wij ook een beetje trots omdat we het toch maar goed gedaan hebben om jou scherp in de gaten te kunnen houden. Maar was niet zo moeilijk, jouw verteltrant zoals al eerder opgemerkt is geniaal en het is prettig lezen. Gewoon no ff doorgaan dus, gaat zeker lukken.
  3. Marcel de Bruijn:
    26 mei 2015
    Kern van dit verhaal : je voelt je geestelijk en lichamelijk goed !!! Dat is goed nieuws. Hou vol, maar dat ben je natuurlijk ook van plan !!! Succes voor de dag van morgen !! Groetjes Marion & Marcel
  4. Saskia:
    26 mei 2015
    Super de 2000 km. Knap wat een prestatie. Nog even volhouden. Volgens mij komt dat wel goed. Succes! Bedankt voor je leuke verslagen. Groetjes saskia
  5. Hilde van Egdom:
    26 mei 2015
    Ben een trouwe volger Dannis.....maar ik ben echt super trots op jou! Ik volg je gewoon vanuit m'n luie stoel en lees de prachtige verhalen van je belevenissen en bekijk je prachtige foto's! Dat is lekker makkelijk!! Lieve groet Hilde
  6. Corine van Ewijk:
    26 mei 2015
    2000 km, wat een prestatie! Gefeliciteerd!
  7. Wilma:
    26 mei 2015
    Met jouw schitterende verhalen en foto's is het niet moeilijk vol te houden. Fantastisch. Man je kan straks een boek gaan schrijven. Inderdaad fijn gevoel om iedereen weer terug te zien, maar dze ervaring zit op je netvlies. Dus voorbij zal het nooit zijn kanjer. En.... Het schitterende huiswerk wat Trudy en de kids op de landkaarten hebben gemaakt is ook het ware bewijs.
  8. Carla van Dijk:
    Super! 2000 km! Nog veel plezier. Wat heb je weer prachtige foto's. Succes
  9. Nathalie:
    26 mei 2015
    Gefeliciteerd Dannis!!!!!! Echt supergoed. Het zijn nog even de laatste loodjes en kan me voorstellen dat je graag naar huis wil voor Trudy, Anna en Daan. Maar deze ervaring is er één om nooit meer te vergeten!
  10. Lysandra Wiersma:
    26 mei 2015
    Ik heb grote bewondering voor je doorzettingsvermogen en lees je verslagen met veel plezier! Nog even volhouden!
    groeten, Lysan
  11. Pa en ma:
    26 mei 2015
    Dannis gefeliciteerd met de 2000km geweldig het eind komt al ras naderbij,fijn om je straks te kunnen vasthouden nog even lopen en je bent er en Trudy wacht je op fijn om je op te verheugen lijkt me succes met de laatste kms we hebben nog even geduld geniet van de mooie vergezichten en de mensen die je ontmoet liefs van pa en ma
  12. Christiënne:
    26 mei 2015
    2000 km. Wat een afstand zeg. Geweldig Dannis. Nog even doorlopen en dan ben je er, en vooral blijven genieten onderweg!
    We lezen nog steeds met veel plezier elke dag je belevenissen. Prachtige foto's ook weer.
    Groetjes Christiënne
  13. Collega liesbeth:
    26 mei 2015
    Gefeliciteerd met de 2000 kilometer !!! Wat een geweldige prestatie. Ik zelf zie namelijk al op tegen de avondvierdaagse en dat is Max tien kilometer per avond hahaha. Heel veel plezier weer bij de volgende kilometers !!! Groetjes liesbeth
  14. Jan-Willem:
    26 mei 2015
    Van harte Dannis! En hou in gedachten dat als het paard de stal ruikt het harder gaat lopen. Voor nu een fijne en ontspannende avond en succes en vooral veel plezier weer met de laatste loodjes, groet jw@ineke
  15. Ellen van Efferen:
    26 mei 2015
    Hoi Dannis, wij komen net terug van een korte vakantie in Spanje. Helaas loop jij zo'n beetje aan de andere kant van het land anders hadden we je uitgenodigd om een overnachting bij ons te doen. Dat had ik wel leuk gevonden! Ik volg je trouw en nu ...2000 km gelopen.... Pff ik vind het knap en het is idd een felicitatie waard. Wens je dan ook heel veel succes met de "laatste" km. Groetjes Ellen
  16. Martine:
    26 mei 2015
    Hey Dannis, wat fijn om te lezen dat je de 2000 kilometers voorbij bent! Super man! Je mag zeker trots op jezelf zijn!! Je hebt een goede en lange voorbereiding gehad, ik denk dat je ook zeker nog lang de tijd nodig zal hebben om dit grote avontuur te kunnen verwerken! Ik hoop dat het je gebracht heeft waar je op gehoopt hebt en dat je nog even lekker kan genieten, ondanks dat het soms wel zwaar is! De laatste loodjes wegen het zwaarst.....lieve groet van ons.
  17. Kobus Mulder:
    27 mei 2015
    Hallo Dannis, proficiat met het behalen van deze mooie tussensprint! Op naar de Grand Finale! Blijf ervan genieten Dannis, ik doe dat namelijk ook weer iedere keer als ik je verslagen lees en de mooie foto's zie. Succes nog verder. Hartelijke groet!!
  18. Marjan Vermeulen:
    27 mei 2015
    Hi Dannis, topprestatie! Toch wel gevierd met mooie vino tinto ;-)? Ook respect voor jouw thuisfront! Sterkte en succes voor allemaal met de "laatste" loodjes.
  19. Jolanda van Hattum:
    27 mei 2015
    Wauw Dannis wat zet jij een topprestatie neer! De klimpartijen en afdalingen vind ik met de auto en caravan al een hele onderneming, laat staan als je ze lopend doet. Geniet van alles om je heen en wat je meemaakt! Heel veel plezier en success. Groetjes, Jolanda
  20. Jolanda Laagwater:
    Hoi Dannis,
    2000 km, een grote prestatie! Ik lees iedere dag je verslag met veel plezier, erg leuk je te volgen.
    Succes nog met het laatste stuk, geniet ervan!

Jolanda