Dag 71 Burgos - Rabé de las Calzadas 17 kilometer

24 mei 2015 - Rabé de las Calzadas, Spanje

Vandaag zou het vanzelf moeten gaan, bijzonder dat ik gisteravond de zegen heb ontvangen tijdens de kerkdienst. De acht pelgrims moesten allemaal naar voren komen. Het was allemaal in het Spaans dus kon er niet veel van volgen.

Vandaag nog naar de kerkdienst geweest in de kathedraal, daarna de kathedraal en museum bezocht. Zo groot en mooi waar je uren kan dwalen. Buiten kwam ik Albert nog tegen die ik voor Limoges nog 2 dagen had ontmoet. Gisteren de Fransman Patrick ook weer gezien. Wel lachen hoor dat je zo'n eind van huis bent en dat je dan je naam hoort roepen.

71 dagen van huis: Had niet verwacht dat het zo lang zou zijn. Het gemis van Trudy, Anna en Daan is nog moeilijker dan verwacht. Nu het einde in zicht komt moet het ook maar klaar zijn. Nog dik 500 kilometer en dan komt Trudy naar Santiago zodat ze ook een beetje kan zien wat de Camino is. Daarna fijn naar huis zodat ik Anna en Daan weer kan knuffelen. Even kan klieren met ze. De moestuin van Daan bekijken en proeven. Anna maar weer Grieks of Frans overhoren wat ze al helemaal uit haar hoofd kent. Door iedere dag nieuwe mensen te ontmoeten en een nieuwe slaapplek te zoeken kan je thuis even vergeten. Maar dat is vaak voor heel even.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anna:
    24 mei 2015
    Wij missen jou ook heel erg! Zal blij zijn als je eindelijk weer thuis bent! ♥♥ xxx Anna
  2. Annie:
    24 mei 2015
    HALLO DANNIS Nog 500km met een flinke inspanning kom je er , vergeet niet het beloofde kaarsje te doen branden voor CHARLES die hier met beenderen kanker zit , hij is zeer gelovig,DANNIS je verbleef bij ons te Namur en we vonden je een stoere en lieve pelgrim Groetjes annie en charles
  3. Jeanne Nijhuis:
    24 mei 2015
    Kan me voorstellen dat het moeilijker wordt. Maar het is geweldig zoals je het doet. Alle goeds voor de laatste weken. Wij denken aan jullie alle vier. Groetjes van Henk en Jeanne.
  4. Marcel de Bruijn:
    24 mei 2015
    Kan me voorstellen dat het onderhand afzien wordt, om je vrouw & kids zo lang niet te zien !! Schiet nu op . Succes maar weer en groetjes Marion & Marcel
  5. Wilma:
    24 mei 2015
    Land in zicht, maar duurt toch nog 500 km. Vergeleken met wat jij al gelopen hebt en meegemaakt lijkt het een peulenschil. Wetende dat je dan je gezin weer ontmoet, lijkt hem misschien nog wel langer te duren. Jullie waren al een super kwartet, maar dit is alleen nog hechter geworden door de ervaringen van deze laatste maanden. KANJERS
  6. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Net als paarden die de stal ruiken , ja het kan nu niet snel genoeg gaan en ik denk dat dit logisch is. Zo langzamerhand gaan andere gedachten het een beetje overnemen. Het is goed zo en het gaat alleen maar beter worden. Maar..... De laatste loodjes die zijn er nog niet maar ze komen zeker weten . Geniet nog maar even van het nu.
  7. Pa en ma:
    24 mei 2015
    Dannis we begrijpen je gevoelens maar het zou niet goed zijn als je die niet had,wij verlangen er ook naar om je weer te zien in levende lijve te omarmen nog even doorbijten en dan is Trudy er om je op te vangen wat zullen jullie gelukkig zijn en terug kijken op een geweldige prestatie nog veel goede kms succes groeten pa en ma
  8. Trudy:
    24 mei 2015
    Je weet hoeveel ik je mis, maar het wordt vanzelf 16 juni en dan laat ik je voorlopig niet meer los ♥♥
  9. Marcel de Bruijn:
    25 mei 2015
    Maatje, we missen je natuurlijk allemaal !!! Nog succes met de laatste 500 km. !!!!
  10. Henri:
    Hello Dannis,
    Good walk,
    I'm sorry to be return i' would like walk with you.
    I look at your film in ST FERME ABBEY, ULTREIA.
    Henri
  11. Renate de Vree:
    Dag Dannis,
    Nog even volhouden die laatste 500 km's. Je bent nu al zover gekomen, dit gaat je ook lukken. Geniet nog maar van het bijzondere leventje dat je nu hebt. Dat maak je maar 1 keer mee in je leven. We lezen je verhalen iedere dag met veel plezier! Hartelijke groeten, Renate
  12. Pa en ma:
    25 mei 2015
    Dannis het blijft goed gaan lezen we geniet er van zo lang het nog kan pieker niet alles gaat goed hier alleen we verlangen allemaal dat je er weer bent nog even volhouden maar jou kennende lukt je dit wel wat een belevenis he liefs van pa en ma wederom schitterende fotos bedankt.morgen weer succes.