Dag 68 Redecilla del Camino - Villafranca Montes de Oca 25 kilometer

21 mei 2015 - Villafranca Montes de Oca, Spanje

Mijn grote rode tent mocht ik vanmorgen uit mijn rugzak halen om maar weer eens aan te trekken. Starten in de regen om 6.45 uur is niet mijn grootste hobby. Maar het viel erg mee, na een uurtje werd het droog. Wel koud met die harde wind.

Later kwam die mooie koperen ploert ook nog even kijken. De eerste 15 kilometer liep je voor een groot gedeelte langs een provinciale weg met bijzonder veel vrachtverkeer. Het laatste stuk door de mooie natuur. Nu even wat luxe, maar een keer een hotel genomen zodat ik weer even rustig kan slapen.

Was even vergeten hoe een handdoek voelt, want mezelf al weken afdrogen met een soort krant is niet echt comfortabel. Maar alles voor het gewicht, formaat en sneldrogend. Dat functioneerde goed. Niet te vergeten even ruim in een twijfelaar en niet in mijn slaapzak. Wat ben ik toch snel tevreden met eenvoudige dingen.

1. Marcel de Bruijn:
    21 mei 2015
    Starten in de regen en zeker om 06.45 is inderdaadniet gezellig, maar........... Jij doet het toch maar weer !!!!!als ik kaartje zie, begint het nu toch echt op te schieten . Wat zal het weerzien met je meisje, kids, ouders en mij (grapje) geweldig en emotioneel zijn!! Volgens mij missen ze je intens !! Houd vol, we wensen je weer succes voor de dag van morgen !!!! Groetjes Marion & Marcel
  2. Wilma:
    21 mei 2015
    Helemaal met jou woorden eens Marcel. De hereniging met je schitterend gezin Dannis wordt fantastisch. Jullie zijn een prima kwartet. Heerlijk voor je om weer eens een handdoek te voelen. Bedankt voor je mooie verhaal en prachtige foto's. Al 68 dagen.....topklasse.
  3. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Dag 68 alweer, ja het is wat knap hoor en ook weer mooie foto,s.
    Natuurlijk het is nog best ver maar heel langzaam komt het einddoel in beeld. Overal waar te voorkomt is meestal discutabel maar als je tevreden bent met alles wat je overkomt en meemaakt dan is je missie zeker geslaagd. En dat is uiteindelijk de bedoeling. Hulde man.
  4. Pa en ma:
    21 mei 2015
    Dannis een hotel met alle luxe is zeker verdiend na zon dag begonnen met regen en een keer lekker slapen zonder snurkers in de buurt is toch ookfijn succes weer voor morgen en droog weer geniet overal van doen wij ook door de mooie fotos en jouw mooie verhalen lieverd op naar het eindpunt dat haal je wel. groeten pa en ma