Dag 66 Navarrete - Azofra 24 kilometer

19 mei 2015 - Azofra, Spanje

Jas aan vanmorgen, 11 graden ben ik niet meer gewend. Maar wel in de korte broek natuurlijk. Voorspellingen waren slecht maar gelukkig geen regen gehad. Prachtig om te zien dat de bergen achter je gehuld zijn in de regen.

Onderweg twee Finse meisjes ingehaald, waarvan er een op van die simpele teenslippers liep, en haar wandelschoenen hingen aan de tas. Even gesproken, ze had erg pijne voeten en waren volledig afgeplakt. Lijkt me geen pretje om zo te lopen want op mijn Lowa bergschoenen voelde ik de grove stenen ook regelmatig. Wederom mooie paden door de druiven velden van de Rioja. Donker rode grond die ik nog nooit had gezien.

Afstanden van 25 kilometer zijn heerlijk om te doen i.c.m een broodje en koffie onderweg. Voel me helemaal fit. Vanavond samen met Daniel en Nadege ( nu de naam goed gespeld) een driegangen keuze menu voor pelgrims met brood water en onbeperkt rode wijn voor 10,- Deze menu's worden overal geserveerd voor dezelfde prijs. De kwaliteit is niet altijd even goed, maar voor die prijs mag ik niet klagen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Trudy:
    19 mei 2015
    Ik zal vast wat flessen inslaan voor als je terug bent. Volgens mij ben je nu helemaal een grootverbruiker geworden *hik*
  2. Wilma:
    19 mei 2015
    We kunnen wel een wijnfeest organiseren *hik* gezellig.
    Wat leuk om met Daniel en Nadege te eten. Heerlijk verhalen uitwisselen. Man wat zie je toch prachtige omgevingen. Goed bezig Flipje
  3. Marcel de Bruijn:
    19 mei 2015
    Onbeperkt rode wijn !!!! Ik ga ook ( hahaha) . We zijn blij dat het goed met je gaat !! De laatste weekjes breken aan, succes voor morgen !! Hartelijke groetjes Marion & Marcel
  4. Trudy:
    19 mei 2015
    Marcel, jammer dat het niet onbeperkt Martini is anders was je al onderweg hè. Hahahaha
  5. Marike:
    19 mei 2015
    Wat een prachtige foto's Dannis. Ik word er iedere keer helemaal stil van.
    Neem ook eens een keer een glas echte Rioja..die is zooo lekker.
    Ultreia!
  6. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Ja zo word je vanzelf wijnkenner natuurlijk en voor de prijs hoef je het niet te laten. Als ik van rode wijn zou houden werd ik onmiddellijk een verwoede pelgrim. Helaas ben ik geen wijnkenner maar dat word je daar natuurlijk in een mum van tijd. Ik snap nu ook waarom je, je prima voelt.
  7. Tjitte:
    19 mei 2015
    Hoi Dannis, Finse meisjes op teenslippers inhalen, Trudy je hebt toch wel duidelijke afspraken gemaakt en ook nog met veel rode wijn, ik houd mijn hart vast! In ieder geval een goede nachtrust toegewenst en loop ze weer, tot morgen! T&K
  8. Marten:
    19 mei 2015
    We toosten vanavond op je Dannis!
  9. Pa en ma:
    19 mei 2015
    Dannis het gaat allemaal goed zo te horen en met het weer tref je het ook fijn zo door gaan het eind komt nu in zicht succes en geniet van de wijn maar niet te veel anders strand je nog en dat is niet de bedoeling toch,veelsucces verder en tot morgen pa en ma
  10. Trudy:
    20 mei 2015
    Tjitte, als je daar afspraken over moet maken zit er iets niet goed met je relatie denk ik. Kwestie van vertrouwen. Wel een beetje pijnlijke opmerking naar iemand die al meer dan twee maanden haar man vreselijk mist, en ook onze kinderen lezen alle reacties.
  11. Elisabeth:
    20 mei 2015
    Ha Dannis wat ver ben je al zeg! Ik ga richting Limoge dus heb nog heel wat te goed!Ultreia et suseia en blijf genieten!grtjs Elisabeth