Dag 65 Logrono - Navarrete 19 kilometer

18 mei 2015 - Navarrete, Spanje

Zo en weer een nieuwe dag. Heerlijk om wat later op te staan. Bijna iedereen was al weg, dus rustig aan. Afgesproken met Yvonne om samen te ontbijten in het café naast het hostel. Daarna de kathedraal bekeken en gezeten om even te genieten van de rust. Heerlijk om 's ochtends door de stad te stappen zonder rugzak.

Bij de tourist info gevraagd waar de Decathlon was want er beginnen toch wat dingen te slijten. Rugzak opgehaald en de stad Logroño uit. Duurde even omdat het een grote stad is. Op een bepaald moment moest ik van de route af voor de Decathlon. Mensen gaan dan roepen en zwaaien dat ik fout ga. Maar dat is niet zo want ik moest even shoppen.

Inkopen gelukt en onderweg naar mijn nieuwe slaapplaats. Mijn dagelijkse ritueel gedaan en even mijn vochttekort aanvullen op terras. Wie zie ik daar: Daniel en Nadege die ik weken geleden diverse slaap plaatsen heb gedeeld. Dat moest even gevierd worden.

Was een mooie dag met heerlijk weer.

1. Nathalie:
    Hi,

Het klinkt als muziek in mijn oren hoor die verhalen van jou!! Ziet er allemaal goed uit en het is leuk om al je verhalen te lezen. Ik zou zeggen ga zo door!!!
  2. Maarten:
    Hoi Dannis,
    lijkt me wel leuk als je af en toe weer bekende mensen tegenkomt,
    dat zie je bijvoorbeeld ook als je met de auto naar spanje op vakantie bent, dan zie je ook vaak dezelfde auto's om je heen rijden. (lulverhaal maar ik moet wat schrijven) H. Groet, Maarten
  3. Collega liesbeth:
    18 mei 2015
    Wauw, wat een mooie verhalen en foto's. Ik geniet er elke dag weer van. Wat een prestatie. Heel veel plezier met de rest van je tocht. Groetjes liesbeth
  4. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Het is gewoon geweldig hoe je kunt genieten van alle kleine dingen en er dan ook nog een smakelijk verhaal van kunt maken. Goed verteld, amusant verteld, klasse hoor.
    En het is nog steeds genieten geblazen om het te volgen
  5. Pa en ma:
    18 mei 2015
    Het gaat allemaal wel lekker zo en als je dan weer oude bekenden tegenkom is het helemaal leuk. Mooie foto's weer en steeds genieten we er van.
  6. Tjitte:
    19 mei 2015
    Hoi Dannis, prachtige landschappen en ook nog een meertje om in te vissen, ik denk dat ik daar ook maar eens ga kijken voor een stekkie, ik heb nu de tijd en houd van mooi weer en het mooie landschap. Fijn om te zien dat er ook tijd is voor een sociaal "praatje" hoort er bij toch, veel plezier verder en nog even doorzetten als ik je zo zie moet dat voor jou geen probleem zijn die laatste kilometers! Groeten maar weer van T&K