Dag 64 Torres del Rio - Logroño 21 kilometer

17 mei 2015 - Logroño, Spanje

Heerlijk mijn zondagse ontbijt kunnen eten na 12 kilometer. Had gisteravond twee koeken gekocht, maar dat loopt toch niet lekker. Niet alleen vlak maar ook stijgen en dalen Na het eten bakkertje uit gelopen en daar kom ik Walter weer tegen. De laatste 10 kilometer samen gelopen tot Logroño.

Net voor Logroño staat een kraampje met een 'beroemde' mevrouw die al 60 jaar langs de route zit om pelgrims te verwelkomen. Haar moeder heeft er ook heel lang gezeten maar die is overleden. Er hangt een herinneringsplaquette voor haar.

Er was een grote rommelmarkt aan de gang, met het temperament van de Spanjaarden was het een herrie van heb ik jou daar. Hostel gevonden midden in het centrum naast de mooie kathedraal. Morgen heb ik een route van 13 kilometer zodat ik eerst de stad op mijn gemak kan bekijken.

1. Jeanne Nijhuis:
    17 mei 2015
    Dannis leuk om al jouw verhalen te lezen. Wel knap hoor eerst 12 km. lopen en dan pas ontbijt! Niks voor mij. Maar je hebt al veel meegemaakt wat dat betreft! Veel wandelplezier verder, we blijven je volgen. Je doet het super !! Groetjes Henk en Jeanne.
  2. Josephine, René en Lara:
    17 mei 2015
    Hee Dannis, nu in de omgeving waar wíj (Josephine en René) elkaar ontmoet hebben. Erg mooi, heel veel plezier daar en geniet ervan. Wij hebben wel het idee dat dat wel lukt!
  3. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Op koeken moet je niet lopen, die moet je eten toch ? Leuk van dat vrouwtje 60 jaar voor de pelgrims, dat is een monument vind ik. Morgen een afstand voor jou maar een peuleschil denk ik, maar je wilt natuurlijk ook steden bezichtigen en dat is zeker ook de moeite waard.
  4. Jan-Willem:
    17 mei 2015
    Hoi Bikkel, mooi te lezen wat je elke dag weer meemaakt. Je hebt me met je verhalen wel enthousiast gemaakt voor deze reis...! Succes met de laatste loodjes, groet Jw
  5. Mientje en jose:
    18 mei 2015
    Hoi Dannis,
    Fijn dat je in het begin op het schema voorop lag: dan kun je nu iets rustiger aandoen en van al het moois dat je tegenkomt, genieten.
    Bevallen je nieuwe schoenen nog?
    Succes in het Spaanse, groetjes van ons