Dag 63 Villamayor de Monjardín - Torres del Rio 21 kilometer

16 mei 2015 - Torres del Río, Spanje

Gisteravond nog erg gelachen met Yvonne tijdens het eten. Natuurlijk een pelgrims 3 gangen menu met water en teveel wijn voor 10 euro. Klein ranzig barretje, barkeeper was een body-builder van 2 meter. Super chagrijnig, had echt geen zin in pelgrims, stond de hele tijd zijn vingers te knakken. Het schijnt dat hij Arnold S. heet. Op de muur hing de vergeelde foto met het keuze menu en we werden nadat we de keuze hadden gemaakt weggestuurd om maar snel te gaan zitten. Iedere bezoeker of pelgrim die binnenkwam was eigenlijk teveel.

Om dit soort simpele dingen kan je erg veel lol hebben. Na afloop nog een heerlijke Brandy genomen om nog even van deze kerel te genieten. Toen ik moest afrekenen maar geen commentaar durven geven over de rekening, want deze tocht wil ik nog graag volbrengen.

O ja, vandaag ook nog gelopen door prachtige glooiende landschappen met grindpaden, de mooiste dag op de Pyreneeën na. Schitterende kleuren van het landschap en de donkere luchten en de zon die er doorheen scheen. Onderweg nog Walter gesproken die een paar dagen met zijn vrouw was in Pamplona. Morgen zal ik hem zeker wel weer zien.

1. Marcel de Bruijn:
    16 mei 2015
    Verstandig Dannis, dat je die barkeeper met rust heb gelaten !! Misschien op de terugweg nog even langs gaan om de boel te verbouwen succes maar weer, je doel komt dicht(er)bij !! Groetjes Marion & Marcel
  2. Annie:
    16 mei 2015
    HOI DANNIS Prachtig met je wijn fonteintje CHARLES kon het niet geloven dat het gratis was ,, , dan die kleingeestige barman je kan mischiens voor hem toch één kaarsje laten branden dat hij wat wijzer kan worden .... Geniet DANNIS groetjes annie
  3. Pa en ma:
    16 mei 2015
    Verstandig ben je om niet te reageren maar ook weer leuk om mee te maken en er naderhand om kunt lachen morgen weer veel plezier en goed weer succes liefs pa en ma
  4. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Nou dat zijn weer bonte belevenissen. Maar je ziet wel ieder mens is anders en straalt dat ook uit. Maar deze uitbater had beter een ander vak kunnen kiezen. Gelukkig zien de pelgrims hier ook wel de humor van in en eigenlijk is dat ook zo natuurlijk.