Dag 42 La Coquille - Sorges 32 kilometer

25 april 2015 - Sorges, Frankrijk

Na een erg gezellige avond in de refuge met een topkok lekker geslapen incl. gesnurk in een klein kamertje.

Vroeg me af of mijn grote rode tent nog paste en waar ik hem bewaard had. Heerlijk om een uur of vier door de stromende regen te stappen en te soppen in mijn schoenen.

Maar wat klaag ik eigenlijk, mede pelgrims van gisteren lopen met teenprothese, de ander slikt 20 tabletten per dag en loopt met morfine pleisters i.v.m. ruggenmerg ziekte.

Vandaag in een refuge van de gemeente met vrijwilligster Hennie. Gelopen in 2012 vanaf de dijk aan de Waddenzee in Groningen. Morgen op naar Périgueux en maandag slaap ik in een kasteel, kan ik me even ridder te voet voelen.

1. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Wat lees ik nu weer ( waarschijnlijk niet goed ) na een gezellige avond in de Refuge met een topkok lekker geslapen incl gesnurk in een klein kamertje.
    Het moet niet gekker worden, maar even serieus nu, wat een geweldig verhaal. Chapeau neef , zijn trots op alles wat je doet.
  2. René Burger:
    Hoi Dannis,
    Heb na terugkeer in Nederland op 20 april, vanuit Le Chemin waar ik je toen ontmoette, je reisverhalen gelezen. Tot en met deze laatste, wens je nogmaals een Bon Camino en ben benieuwd naar het volgende.
    Met groet, René
  3. Bianca:
    He Dannis,
    Wat ga je toch als een speer. Knap hoe je dat doet zonder rust tussendoor. Fijn dat het allemaal fysiek zo goed gaat. Je bent al ver in het Zuiden van Frankrijk. Ik zou mooier weer verwachten. Helaas is het hier nu ook even wat minder aan het worden. Hopelijk komt het mooie weer snel jouw kant weer op.
    Ga zo door, we blijven je verhalen lezen!
  4. Corine van Ewijk:
    26 april 2015
    Wat een belevenis Dannis, ik ven elke dag weer benieuwd wat je meemaakt! Leuk om te lezen dat je door plaatsen loop waar wij ook ooit geweest zijn. Echt knap van je. Super!
  5. Pa en ma:
    26 april 2015
    Dannis je mag je morgen echt wel ridder noemen want je gaat geweldig jammer van de regen maar het zal wel weer opklaren hopen we we wensen je mooi weer en heel veel loopplezier geniet ervan doen wij ook van je verhalen liefs pa en ma succes en tot morgen