Dag 39 Les Billanges - Limoges 34 kilometer

22 april 2015 - Limoges, Frankrijk

Vandaag de verkorte route genomen over een D weg. De eerste 6 kilometer over de officiële route en daarna de alternatieve naar Limoges. Viel erg mee met het verkeer, alleen het laatste stuk werd het goed opletten. Ook kwam ik onze wandelaar nog tegen uit Geneve, waarmee ik het laatste stuk naar Limoges heb gelopen.

Tot mijn grote schrik hoorde ik dat mijn mede pelgrim Paul, waar ik een paar dagen mee ben opgetrokken, gisteravond is afgevoerd door een ambulance. Te weinig eten en drinken en daarna een biertje. Nog even telefonisch contact gehad, het gaat nog niet helemaal goed. Hopen dat hij snel weer opknapt. Tijdens het lopen heb je totaal geen honger en je moet jezelf ertoe zetten om regelmatig te eten. Daarnaast merk ik ook dat ik veel behoefte heb aan zout en zoet.

Limoges bekeken, dat was bekend terrein omdat we een paar jaar geleden met ons gezin deze stad hebben bezocht. Slaap nu bij de nonnen, ik heb een eigen kamer en de andere kamers zijn bezet door Fransen. Prachtige locatie naast de Kathedraal.

1. Annie:
    22 april 2015
    Hallo Dannis zorg voor je zelf ik volg je groetjes annie
  2. Jaap/Willy:
    23 april 2015
    Hoi Dannis,
    Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was na het vernemen van het uitvallen van collega pelgrim. Zoals blijkt moet je goed op jezelf blijven letten mede ook omdat je heel andere dingen van je lichaam vraagt dan in de normale gang van zaken. Zoals je zelf zegt, je hebt totaal geen honger gevoel alleen zout en zoet. En daar kan de motor niet alleen op draaien toch ?
  3. Jw:
    23 april 2015
    Hoi Dannis,
    't schiet al weer lekker op, nog effe en je zit in Spanje!
    Geniet lekker van je leuke en vooral interessante reis, we blijven je volgen...
    groet Jw en Ineke