Dag 34 La Châtre - Cluis 28 kilometer

17 april 2015 - Cluis, Frankrijk

Gisteravond met Paul pizza wezen eten in een Frans restaurant, moet aan mijn budget blijven denken. Gistermiddag waren we even een biertje drinken op het terras. Deur op slot want we hadden de sleutel gekregen. Adres lag midden in de stad, dus deur op slot is wel zo verstandig. Toen we 's middags terugkwamen was de deur open en was het oudere echtpaar binnen. Die hebben natuurlijk ook een sleutel gekregen, gingen wij van uit. Begin van de avond gingen ze naar de stad. Wij later ook en doen de deur op slot. Tijdens het eten kwam de man van het echtpaar het restaurant binnen want er was maar 1 sleutel. Beetje vervelend natuurlijk, er waren meerdere restaurants.

Al een paar keer complimenten gegeven over de route aanduiding. Maar vandaag was het vaak behelpen. Aanduiding anders als in het boekje, Y spliting zonder aanwijzing. Dankzij de GPS toch weer de mooie route kunnen oppakken.

Trots op mezelf vandaag want ik ben door de 1000 km grens gegaan

1. Hilde van Egdom:
    17 april 2015
    Ben ook trots op je hoor lieve collega, maar ook op je thuisfront die jouw ongetwijfeld heel erg zullen missen. Je bent al lekker op weg en lees dat je echt geniet van deze droomwandeltocht, ook al het het soms afzien, maar een lekker biertje op zijn tijd maakt weer veel goed, lees ik ook ;-).
  2. Joost:
    17 april 2015
    Gefeliciteerd met de duizend Dannis! Ik denk dat ze thuis ook een feestje vieren! Succes voor verderop!
  3. Christiënne:
    17 april 2015
    Ha Dannis, dat is ook iets om trots op te zijn. 1000 km is niet niks. Ik hoop dat de rest je net zo goed afgaat als de afgelopen kilometers. Wij zijn ook trots op je! En zeker ook op het thuisfront! En we lezen je verslagen met veel plezier. Ga zo door!!!
  4. Collega liesbeth:
    17 april 2015
    Gefeliciteerd met je 1000 km !!! Geweldig om elke dag weer je mooie verhalen te lezen en je mooie foto's te bekijken. Heel veel plezier nog met je volgende afstanden. Groetjes van liesbeth
  5. Trudy:
    17 april 2015
    De tijd gaat best snel, maar tegelijk lijkt het zo lang geleden dat we die eerste kilometers met jou mee liepen. Je wordt gemist hier, maar omdat we zien hoe jij geniet van dit avontuur houden we het nog even vol. Supertrots op je, dat je lekker je eigen plan trekt en al zover bent gekomen. Iedere avond branden we de grote kaars voor jou, die al aardig begint te krimpen. Xxx, ADT
  6. Jeannette:
    17 april 2015
    Gefeliciteerd met die duizend van je. Ik haal ze niet in. Jammer dat de wegwijzers voor mij morgen ook niet duidelijk gaan zijn. Dat wordt gokken zonder gps. Groetjes
  7. Marian:
    17 april 2015
    Goed van je al 1000 kilometers .
    Ben trots op je en op het thuisfront .
    Liefs Marian
  8. Anna:
    Goed bezig vadertje xxxx
  9. Fransien:
    17 april 2015
    Het blijft leuk om je verhalen te lezen. Goed hoor al 1000 km.succes bij de volgende 1000 km. Groetjes Johan en Fransien.
  10. Tjitte:
    18 april 2015
    Dannis, wij steken de vlag uit! Proficiat en ook voor vandaag weer veel wandelgenot. Het ga je goed man. Groeten
  11. Bert en Mies:
    18 april 2015
    Gefeliciteerd met je 1000 km. Ga zo door, dan kan Flipje het wel vergeten, dan ben jij de markantste figuur uit Tiel. Het zal Bert niet meer lukken om onderweg met jou nog een gezellig pilsje te drinken. Het ga je goed en ik blijf je volgen. Groetjes, Mies en natuurlijk ook van Bert.
  12. Nathalie:
    Hoi Dannis,

Echt super om je verhalen te lezen en gefeliciteerd met je mijlpaal!!
    Ik ben echt heel benieuwd naar al je verhalen als je terug bent. Veel succes!! x