Dag 31 Augy-sur-Aubois - Saint-Amand-Montrond 35 kilometer

14 april 2015 - Saint-Amand-Montrond, Frankrijk

Na een heerlijke nacht om 6.30 ontbijt zodat ik om 7.00 uur kan starten. Het zou rond de 25 graden worden dus heerlijk om even wat kilometers te maken in de koelte. Wederom langs het kanaal, erg nat gras van een halve meter hoog en kletsnat. Na een kilometer of 15 begin je toch natte voeten te krijgen. Niet echt prettig want de kans op blaren is groot. Gelukkig geen blaren gelopen.

Bij de koffiestop kwam Paul met karretje langs en gezellig samen koffie gedronken. Na de koffie ging ieder weer zijn eigen weg, wel trouwens meerdere pelgrims gezien. Volgens het boekje was er op de plaats van aankomst een municipal met herberg voor pelgrims. Aan gekomen op de camping was de herberg pas open vanaf 1 mei. Nou mijn tent heb ik niet voor niets meegesleept. Mooi weer dus dat komt wel goed.

Alleen drinken verkrijgbaar en pizza's in juni. Mooi tochtje terug naar de stad om met Paul lekker de dorst te lessen te eten en in te slaan voor morgen. Morgen een hotel geregeld op 28 kilometer. Moet niet te snel gaan allemaal, voel me erg goed maar moet geen blessures krijgen.

1. Wilma:
    14 april 2015
    Wat een wijsheden lezen wij. Toppejoppie. Veel wandelplezier
  2. Jaap/Willy:
    15 april 2015
    Hoi Dannis,
    Bedankt voor je verhaal weer, hoewel met wat hindernissen wat betreft het open en gesloten zijn van allerlei zaken, ben je toch zeer optimistisch over al je belevenissen. Het hoort er kennelijk allemaal bij en maakt alles des te leuker om te volgen.
  3. Lysandra Wiersma:
    15 april 2015
    Hoi Dannis, lastig dat er nog zoveel dicht is! Wat loop jij lange afstanden! Ik ben bang dat ik hooguit twee derde daarvan kan doen per dag. Fijn dat het allemaal zo goed gaat!