Dag 29 Saint-Révérien - Nevers 45 kilometer

12 april 2015 - Nevers, Frankrijk

Ja waarde volgers, dit soort afstanden zijn jullie niet gewend van mij. Tijdens mijn reis 1 keer 43 kilometer gelopen in het begin. Leuk voor de thuisblijvers want dan is hij eerder thuis. Nou, dat was niet helemaal de reden. De mogelijkheden om onderweg te eten en overnachten zijn slecht. Dus het was 25 kilometer naar een gesloten hotel, en de volgende dag 14 kilometer. Dit was geen optie om in Nevers te komen. Dus dankzij mijn GPS een asfalt route uitgekozen van 45 kilometer.

Jeanette ben ik nog steeds niet kwijtgeraakt. Dus gisteravond gezellig samen gegeten, een flesje wijn soldaat gemaakt en samen in een stapelbed geslapen. Om praktische reden vandaag deze lange route gelopen.

Gastvrij ontvangen bij een familie in Nevers. Groot huis met gastenverblijf waar een ouder Nederlands echtpaar slaapt en een mevrouw van 68, die ook onderweg is. Morgen gaat Jeannette genieten van Nevers en 11 kilometer lopen. Ik ga voor de 37 kilometer en slaap in een Nederlandse herberg.

1. Trudy:
    12 april 2015
    Loop maar gewoon lekker door in je eigen tempo!
  2. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Het zijn ups en downs die jij op je reis tegenkomt, maar de afstand dwingt wel respect af. 45 km toe maar. Mooie foto's trouwens.
  3. Marcel de Bruijn:
    12 april 2015
    Wauwww 45 km. Dat is een best eind Grote Vriend!! We zijn trots op je, maar dat wist je al succes morgen !!! Groetjes Marion & Marcel
  4. Trudy:
    12 april 2015
    Dit is toch bedoeld als training voor de vierdaagse van volgend jaar? :-)
  5. Astrid:
    12 april 2015
    Stukje lopen, hapje eten, glaasje wijn.... Het klinkt als een echte vakantie. Maar 45 kilometer.... Nee, dat dien we je niet na.
    Groetjes ferry en astrid
  6. Jeanne Nijhuis:
    12 april 2015
    Geweldig 45 km! Vind het op de fiets al een hele route! Succes met je 37 km. morgen. Blijven je volgen. Gr. Henk en Jeanne.
  7. Pa en ma:
    12 april 2015
    Hallo Dannis zo schiet het wel op de 800 km al ruim overschreden je doet echt je best mooie foto,s en weer een fijn verhaal slaap lekker en morgen er weer fris tegenaan succes liefs pa en ma
  8. Annie:
    12 april 2015
    Hallo Dannis Wel wat één wilskracht uw vrouwtje mag fier zijn op jouw ik vind het zo tof om telkens je gebeurtenissen te lezen en al zo spontaan groetjes annie
  9. Jeannette:
    13 april 2015
    Zo, Dannis, gaat ie lekker met je 37 km na mij gelost te hebben;)
    Ik heb met flinke koppijn (katertje) in Nevers rondgelopen en ben nu blij weer in alle rust in het huisje te zitten. Over een uurtje lopen. En ook voor mij geldt, ik heb ontzettend genoten van het samenlopen en samenzijn. Au revoir!
  10. Pa en ma:
    13 april 2015
    Het gaat wel snel zo , de kilometers vliegen onder je schoenen uit.
    Denk wel aan je zolen en hakken, straks loop je op de binnenzolen.