Dag 28 Anthien - Saint-Révérien 27 kilometer

11 april 2015 - Saint-Révérien, Frankrijk

Gisteravond een diner met 10 personen. 2 pelgrims, 2 onverwachte bezoekers, vrijwilligers en de 2 eigenaren. Het kan allemaal zomaar. Na iets teveel bier en wijn te laat gaan slapen. Vandaag mooie route veel over asfalt en het weer viel erg mee. Alweer een maand onderweg, wat gaat voor mij de tijd toch snel. Voor Trudy, Anna en Daan gaat het wat langzamer.

Het lopen gaat bijna vanzelf en meestal sta ik 's ochtends te popelen om te gaan. Natuurlijk zijn er momenten van pijn, blubber en heb ik niet teveel in mijn rugzak zitten? Iedere dag weer spannend wat ik tegen zou komen, waar slaap ik en wat eet ik. Merk wel dat er weinig vlees wordt gegeten in Frankrijk, mis het niet echt. Mijn broeken ga al ruimer zitten ( was ook wel nodig)

Reacties: Iedere dag kijk ik uit naar jullie mooie, leuke en opbeurende reacties. Op deze manier hou ik contact met jullie. Erg bedankt daarvoor en ga vooral zo door. In een maand tijd zijn er meer dan 6000 bezoekers en meer dan 42.000 pagina weergaven geweest. Ben trots op mijn volgers

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Dat was waarschijnlijk een heel gezellig diner zo met een hele groep. Inderdaad dat kan allemaal zomaar daar en France. Ik hoop dat de broeken niet al te ruim worden anders gaan ze zakken, geen gezicht lijkt me.
  2. Wilma:
    11 april 2015
    Ben trots op jou Dannis met je vele wandelkilometers al in de benen en ik ben trots op jou thuisfront, dat zich natuurlijk met ups en downs goed staande houd. Jullie zijn kanjers. Kijk met belangstelling uit naar de schitterende verhalen en foto's die nog zullen volgen. Succes met je missie
  3. Tjitte:
    11 april 2015
    Dag Dannis, ik weet niet wat Trudy van die "selfie, s " vind maar ik vind dat je wel snel op een Franse brugslaper gaat lijken! Hindert niets en ik begrijp het ook wel. Slaap ze straks weer en morgen weer gezond op en veel wandelplezier. Tjitte & Klaske
  4. Pa en ma:
    11 april 2015
    mooi dat je je goed voelt en de ontmoetingen met alle gastvrijheid zijn geweldig we genieten steeds weer van je belevenissen nog even een goede reis verder,vanavond naar het concert over een uurtje en lekker genieten van Pa Trudy en Anna en Daan bij ons in de zaal met Marian lieverd ga zo door en niet te veel afvallen he. geniet van alles onderweg groetjes en dikke kus van ma, pa is al weg naar de Agnietenhof. tot morgen.
  5. Jos.Muitjens:
    11 april 2015
    Hey die Dannis, het gaat je nog steeds goed af zo te lezen, mooi man.
    Een Top prestatie zowel van jou als van de thuisblijvers, maar wel super dat dit ook tot de mogelijkheden behoort
    Hou vol en geniet ervan tot schrijfs weer
    Grt jos
  6. Joost:
    11 april 2015
    Leuke foto's Dannis, lijkt al drukker te worden op de weg naar Santiago! Succes weer voor verderop!
  7. Martine:
    11 april 2015
    Hoi Dannis. De tijd gaat zeker wel snel! Een maand alweer!! het blijft erg leuk om je verhalen te lezen. Er is geen dag hetzelfde! Fijn dat je zo geniet en dat alles zo voorspoedig gaat. Dat er nog vele mooie ervaringen bij mogen komen! Geniet ervan!
  8. Lysandra Wiersma:
    12 april 2015
    Ik lees je stukjes met veel interesse. Ik vertrek morgen over twee weken weer voor het stuk Sermizelles (Vezelay)-St. Armand-Montrond. Wat jij nu aan het lopen bent!
    Fijn dat je zulke mooie foto's bij je stukjes hebt! Dan zie ik al vast een beetje waar ik langs kom!