Dag 24 Flogny- La-Chapelle - Chablis 27 kilometer

7 april 2015 - Chablis, Frankrijk

Na enigszins slechte nacht met een karig ontbijt eerst een bakker opgezocht voor ontbijt en lunch want we komen niet veel tegen. Jeanette en ik lopen nog steeds samen, soms een uurtje stil en dan weer veel gesprekken over van alles en nog wat. Onderweg over een TGV viaduct kwam er een langs. Net een vliegtuig zo snel en dat geluid.

In een gehucht even achter een boerderij het erf op om in de zon te kunnen zitten. We zaten nog niet en we werden binnengeroepen voor koffie en zelf gemaakte koekjes.

Nu in Chablis, pastorie. Slaapzaal en vieze keuken dus eten in de stad. Voel me goed na bijna 700 kilometer, laatste stukje van de dag wat pijntjes in de rug.

Morgen naar Bessy-Sur-Cure slapen in de gemeenteherberg. De laatste stop voor Vezelay, het belangrijke startpunt voor pelgrim en dan mag ik beginnen aan het een-na- laatste boekje. Ook gaan onze wegen weer scheiden, het is erg gezellig maar goed om weer alleen op pad te gaan.

1. Wilma:
    7 april 2015
    Man wat maak je toch wat mee en wat een lieve mensen kom je onderweg tegen. Geweldig. Bedankt weer voor de mooie foto's
  2. Tjitte:
    7 april 2015
    Dannis, een-na-laatste boekje?? geniet van de mensen, van de natuur en je gaat als een speer zie ik. Ook voor morgen maar weer: vroeg op en een fijne dag. groet, Tjitte & klakse
  3. Jeanne Nijhuis:
    7 april 2015
    Wat goed om je verhaal weer te lezen. Schitterend wat je allemaal ziet en mee maakt. Zoveel verschillende mensen en wegen. Het gaat je goed op je verdere weg! Gr. Henk en Jeanne.
  4. Marcel de Bruijn:
    Mooie verhalen, mooie foto's. Morgen weer succes !! Groetjes Marion & Marcel
  5. Tessa:
    7 april 2015
    Jeetje Dannis, wat een verhalen! Het gaat je tot nu toe wel heel goed af. Mooi om te lezen dat er genoeg mensen zijn die helpen of weer wat te drinken/eten aanbieden. Wat een gastvrijheid! Succes!
  6. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Ik heb begrepen dat je weer solo verder gaat, je moet gewoon doen wat je het beste lijkt. We kunnen ons voorstellen dat lopen in gezelschap iets heel anders is. Blijven je wel gewoon volgen natuurlijk.
  7. Rosalinde:
    volgens mij ga je wel heel snel!! Veel plezier. Rosalinde
  8. Marike:
    8 april 2015
    Al bijna in Vezelay?! Ga je daar in de buurt in Le Chemin overnachten in L'Esprit du Chemin, de herberg van Arno en Huberta? Lijkt me erg mooi en zij maken iets bijzonders van je overnachting. Geniet er van..
  9. Dannis:
    9 april 2015
    Hoi Marike, leuk je reactie. Heb net gereserveerd. Al een erg leuk telefoongesprek.