Dag 22 Troyes - Foret Chenu 32 kilometer

5 april 2015 - Chamoy, Frankrijk

Na gezellig avondje met Patrick, met iets teveel te dure Belgische biertjes, goed geslapen op de gang. Jeannette ontmoet die Patrick weer kent. Zij ging al op pad, ik ging nog even ontbijten met Patrick. Hij blijft een dagje in Troyes. Was lastig de route op te pakken in de stad, maar ik werd aangesproken door een Franse en die is anderhalf uur met me mee gelopen om op de route te komen ver buiten de stad.

Prachtige route, in de verte liep een pelgrim. Even later stopte de pelgrim om te kijken naar de routekaart. Blijkt het Jeannette te zijn die in Reims is gestart. De rest van de dag samen gelopen en verdwaald. Lekker gepraat was erg gezellig. Ze had hetzelfde adres gereserveerd, dus dat komt mooi uit.

We hebben een klein vakantiehuisje in de tuin voorzien van alle gemakken. We hebben HP, dus het eten wordt geregeld. Morgen heeft ze geregeld dat we bij de voetbalclub slapen. Vandaag prachtig weer, er werd gezegd dat ik al een bruine kop had. De voorspellingen zijn goed voor de komende week. Route morgen naar Flogny- La-Chapelle.

1. Marcel de Bruijn:
    5 april 2015
    Dannis, we kunnen zien dat je wat biertjes had gedronken, afgemeten aan je verhaal in het begin . Het weer begint er inderdaad beter uit te zien !! Goeie trip morgen !! Groetjes Marion & Marcel
  2. Marian:
    Hoi Dannis
    Weer mooie foto s .
    Het wordt van de week steeds mooier weer.
    Dus je zult nog wel bruiner worden.
    Geniet er van .
    Liefs Marian
  3. Wilma:
    5 april 2015
    Weer schitterende foto's en een gaaf vakantiehuisje als overnachting. Het weer wordt alleen maar mooier. Succes man
  4. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Leuke trip vandaag met leuke ontmoetingen.
    Het wordt steeds interessanter, de belevenissen van jou.
    Misschien handig dat vakantiehuisje als adres voor later met Trudy en de kids.
    Doeii maar weer
  5. Pa en ma:
    5 april 2015
    Je hebt er weer een mooie dag opzitten met leuke ontmoetingen en al weer een stukje verder en mooi weer op naar de volgende stad fijn dat alles goed gaat succes he tot morgen liefs pa en ma
  6. Tjitte:
    6 april 2015
    Hoi Dannis, fijn om ook eens een goed gesprek te hebben onderweg maar laat het niet te gezellig worden dan ga je "verdwalen" Fijne dag maar weer en blijf genieten! Groet Tjitte & Klaske