Dag 21 Mery-sur-Seine - Troyes 32 kilometer

4 april 2015 - Troyes, Frankrijk

Gisteravond pas om 21.30 uur eten. De heren hadden nog gebedsdiensten i.v.m. Pasen. Er waren ook nog 2 bezoekers/ vrienden uit Togo. Moest eerst opzoeken of ik het wel goed had verstaan. Diner: - Linzensoep - Gekookte blanke macaroni. - Tomatenketchup uit tube - Enkel slablaadje voor in de macaroni - Zelfgemaakte bakje dessert van gisteren. - Plakje ontbijtkoek Dit alles afgeblust met 1 glaasje Spaanse wijn. Met een goed gevulde maag gaan slapen.

Vandaag 23 kilometer over fietspad langs kanaal met helemaal niets, nog geen huis. Wel veel vogels waaronder een ijsvogel. Het is een nieuw fietspad en op de vrije zaterdag wordt dit veel gebruikt. 10 fietsers en 7 wandelaars.

Na het kanaal eerste café voor koffie. Even later komt Patrick binnen uit Antwerpen. Gezellig gepraat, ik 2 koffie en hij 4 grote glazen bier. Samen naar het Seminarie gelopen in Troyes waar hij ook had gereserveerd. Even opgefrist op de eigen kamer en de stad in om eerst een "tampon" te halen in de Kathedraal.

1. Wilma:
    4 april 2015
    Goed bezig Dannis. Toch maar goed dat dit fietspad is aangelegd ivm de drukte. hoeveel "tampons" heb je nu al? Van harte gefeliciteerd met je mams en succes weer morgen. Misschien kom je onderweg nog wel paaseieren tegen.
  2. Jaap/Willy:
    Hoy Dannis,
    Al weer een dagje verder en er zullen er nog vele volgen hoop ik.
    Wat is dat wat je in de kathedraal moet halen, het zal wel iets anders zijn, dan wat wij daaronder verstaan.
    Fijne Pasen en proficiat met moeders.
    Doei maar weer
  3. Pa en ma:
    4 april 2015
    wij wensen je fijne Pasen en een voorspoedige wandeling morgen met mooi weer. en we kijken al weer uit naar je nieuwe belevenissenGeniet dan doen wij het ook fijn dat je even gebeld hebt en je stem even te horen succes liefs van pa en ma.
  4. Marcel de Bruijn:
    5 april 2015
    Beste Dannis, vandaag Pasen, Marion en ik wensen jou een goede Pasen toe !! Weet niet of je vandaag onder het lopen door nog paaseieren gaat zoeken, maar in ieder geval weer succes vandaag !!! We denken aan je goede Vriend !! ☀️☀️☀️☀️
  5. Truus en Ger:
    5 april 2015
    GA OP WEG
    Dat je het spoor mag vinden.
    En ga desnoods de hele wereld door.
    Want dan kom je mensen tegen
    En ontdek je nieuwe wegen.
    Ga op weg in Jezus 'naam
    En ga ervoor!

Misschien sta jij nog te dromen,
    van de vroege ochtend zon.
    Breng dan die droom,
    vanuit de schaduw
    naar een nieuwe horizon.

Ga op weg en vind je spoor
    Wens elkaar de lieve vrede
    gun een wereld zonder pijn.
    En deel uít met gulle handen,
    geef aan groot en geef aan klein.

Ja, ga de weg en vind het spoor
    Droog de tranen van de aarde,
    Vecht voor eerlijkheid en trouw.
    Wijs de weg aan wie verdwaald zijn
    En geef warmte in de kou.

Truus en Ger