Dag 3 Vessem - Mol 34 km

17 maart 2015 - Mol, België

Dag 3 Vessem - Mol 34 km Gisteravond tijdens het eten werd er door Adri een kaarsje voor mij aangestoken. Samen met Adri en Henk een heerlijk 3 gangen diner gehad. Broeder Fons at niet mee.

Daarna samen met Adri een korte rondleiding door Vessem gehad en gekeken hoe ik morgen het dorp uit moet komen. Kopje thee en lekker naar boven, naar bed. Tijdens het goede ontbijt een kaars ontvangen met een mooi verhaal om onderweg aan te steken.

Prachtig weer, langs smalle riviertjes, tot de knieën onder de blubber en asfalt. Voel me goed. Ik lijk wel een beroemdheid, fietsers die stoppen, succes wensen en handen schudden. Erg bijzonder.

Aangekomen op de camping in Mol voor een blokhut. Een paar kilometer over de camping gelopen voor het restaurant wat open zou zijn. Maar de deuren waren gesloten. Hoe groter kan het contrast zijn met gisteravond.

Geen eten, geen winkel, geen gezelschap. Maar een blikje vis en een stuk brood met water. Maar het smaakte trouwens ook wel. Morgen onderweg naar Meerhout om bij iemand thuis te slapen.

1. Wijnie Puijk:
    Ha Dannis,
    Begin nu een tikkeltje jaloers te worden..het is tot nu prachtig weer.
    Ik hoop bij de volgende stop dat ze je weer heerlijk in de watten leggen.
    Vraag me af of je geen zere voeten hebt?
  2. Brian:
    17 maart 2015
    Respect neef,erg leuk je zo op deze manier te volgen,kijk elke dag uit naar je laatste reisverslag
  3. Josephine, René en Lara:
    17 maart 2015
    Hee Dannis, goed bezig. De eerste 100 kilometer zitten er al op. Slaap lekker, hopelijk weinig lichamelijke klachten en morgen weer verder genieten van de tocht.
  4. Jeanne Nijhuis:
    17 maart 2015
    Inderdaad, wat een contrast. Maar geweldig zoals je het doet. Prachtig dat je die kaars heb gekregen. Wij hebben ook een kaars branden en denken aan jullie allemaal!
  5. Trudy:
    17 maart 2015
    Er worden heel wat kaarsjes voor je gebrand lieverd, op een behouden thuiskomst. Je wordt gemist, maar we zien hoe je geniet, en daar doen we het voor! Xxx
  6. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Leuke afwisselende reis nu al dus.
    Het wordt alleen maar interessanter met al die belevenissen.
    Lekker doorgaan zo.
    Groetjes
  7. Marianne:
    Hoi Dannis,
    Wat leuk om je verhalen te lezen en wat een rust als ik naar kantoor bel. haha. Ben best wel een beetje jaloers, lijkt mij ook heerlijk. Heel veel plezier. gr. Marianne
  8. Joost:
    18 maart 2015
    Voor vandaag maar hopen op een beter maaltje! Succes!
  9. Carla van Dijk:
    18 maart 2015
    Je had gelukkig iets te eten bij je. In 3 dagen al van het een naar het ander, gastvije open deuren tot dichte gesloten deuren. Succes verder.
    groetjes Carls
    a
  10. Antje en Arie:
    18 maart 2015
    Het eerste stuk (tot POSTEL) hadden wij voor jou vorige jaar al gedaan, maar wij volgen je nu op de voet; zijn benieuwd naar het vervolg.
    Groetjes en wij zijn trots op onze neef.