Dag 4 Mol - Meerhout 19 kilometer

18 maart 2015 - Meerhout, België

Vanmorgen rustig aan gedaan. Vandaag een km of 20. Gisteravond mijn slaapadres even gebeld en ik mag ook blijven eten. Op naar Mol centrum, 8 km van camping.

De kerk was op slot en bij de VVV dus een stempel gehaald. Mevrouw had de route zelf gefietst meteen weer een leuk gesprekje. In Meerhout even mijn voorraad aangevuld en zorgen voor de innerlijke mens.

Tot nu toe prachtig wandel weer, dit kunnen ze niet meer van me afnemen. Hartelijk ontvangen door Mannu, mooie verbouwde en verwarmde schuur. Sanitair schoon, shampoo, kleding kunnen wassen en laten drogen op de verwarming. Met daarbij met pianospel. En dat voor 10 euro incl. ontbijt. 3 gangen diner met water voor 7 euro aan de keukentafel is wel erg gezellig. Moest op de foto, ze hadden een fotoboek van alle Pelgrims. Wil je ontbijt was de vraag? Ja maar wel vroeg. Linda ging meteen broodjes smeren, fruit en waterkoker mee naar de kamer zodat ik zelf kon vertrekken wanneer ik wilde. Morgen een lange tocht naar Tienen, proberen of ik bij de daklozenopvang kan slapen. Weer eens iets anders.

1. Marian:
    19 maart 2015
    Zag om 7.30 al dat je weg was succes vandaag.
    Leuk dat we je zo kunnen volgen
  2. Wijnie Puijk:
    Hi Dannis,
    Nog geen blaren op de voeten?
  3. Marcel de Bruijn:
    19 maart 2015
    Zijn blij dat het zo voorspoedig loopt !! Succes vandaag !!
  4. Pa en ma:
    19 maart 2015
    Gaat goed zo en met nog steeds prachtig weer. Volhouden en op tijd rusten ,groetjes.
  5. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Het lijkt ons steeds leuker worden om je belevenissen op de voet te volgen en dat gaan we ook zeker doen.
    Goed verhaal van de laatste tocht gewoon een rustig dagje er tussen door is helemaal niet verkeerd, zal wel vaker gebeuren denken wij
    Op naar weer een nieuwe dag, we zijn benieuwd.
  6. Martine:
    19 maart 2015
    Hoi Dannis! Leuk om je zo te volgen. Ik ben elke keer weer nieuwsgierig wat je beleeft hebt... En dat is al best wat in zo een korte tijd! Dat is dan nog maar het begin! Geniet van je avontuur! Go for it!
  7. Wilma:
    19 maart 2015
    Dag Dannis, Wat leuk om je op deze manier te kunnen volgen! Ik wens je heel veel mooie momenten en loopplezier!!
  8. Annalies:
    19 maart 2015
    veel succes en plezier Dannis!!!
    Wat een lef moet je hiervoor hebben, ik blijf je verhalen lezen.
  9. Astrid:
    19 maart 2015
    Gaat gesmeerd zo te lezen. Veel succes!!!