Dag 75 Carrión de los Condes - Terradillos de los Templarios 28 kilometer

28 mei 2015 - Terradillos De Los Templarios, Spanje

Na het opstaan om 6.00 uur heerlijk ontbijt genomen. Erg leuk om te doen in Spanje. Een grote espresso koffie, echt een goede koffie. Een glas jus d'orange en een croissant die ongeveer 2 x zo groot is dan normaal. Dit kost je dan 2.50 euro. Samen met Margit op pad, haar vriendin gaat het nog niet goed mee. Ze vroeg me gisteravond of het goed was om samen te lopen. Aangegeven dat het goed is maar dat ik mijn eigen tempo loop. Stilte, praten en lachen tijdens het lopen zijn soms prettig om je pijntjes te vergeten.

Mensen worden zenuwachtig omdat er 17 kilometer helemaal niets is. Alleen maar zand/ grindpaden en graanvelden. Heerlijk om niets te horen en ik kon mijn Duits even bij spijkeren. Aangekomen op slaapadres, prachtig nieuw verblijf met 1 persoons kamers met eigen badkamer. Even genieten.

Vandaag Marian uit Nederland ontmoet, die ook al over mij had gehoord. Daarnaast ook de Finse vrouw Katri gesproken die gisteren naast me sliep op de slaapzaal. Samen een pelgrims menu gehad in het restaurant. Heerlijk in de zon en de finish komt dichterbij.

1. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Gewoon een gezellig verhaal met allerlei kleine belevenissen en ontmoetingen. Maar alles wat jij beleefd is wel de moeite waard om in je geheugen te griffen. Zo kom je er achter dat zelfs de kleinste dingen heel veel kunnen betekenen. En dat herkennen is ook een pluspunt toch ?
  2. Jeanne Nijhuis:
    28 mei 2015
    Het blijft boeiend om jouw verhalen te lezen. En al die schitterende foto's. Inderdaad de finish komt dichterbij. Wij wensen je nog goede en mooie dagen. Groetjes, Henk en Jeanne.
  3. Pa en ma:
    28 mei 2015
    Weer een prachtig verhaal, je maakt zo het een ander mee en je voorziet ons van prachtige foto's Het einde komt zo langzaam en zeker in zicht. Nog even doorzetten.
  4. Rob en Ilonka:
    Hoi Dannis,
    dag 75 alweer.
    Wat een prachtige verhalen en foto's!
    Wat een mooie belevenissen en ontmoetingen.
    Wij vinden het heel bijzonder.
    Bedankt dat we met je mee mogen reizen.

Hartelijke groet
    Rob en Ilonka
  5. Tjitte:
    29 mei 2015
    Hoi Dannis, dag 75 is eigenlijk wel een feestje waard vind je ook niet? Een grote croissant en een jus in de zon! Man, dan kan je er weer tegen aan met goed gezelschap om je heen, ik benijd je en dan ook nog die prachtige landschappen, geniet er nog van de laatste "lootje,s" groeten maar weer uit het Noorden!