Dag 81 Hospital de Órbigo - Murias de Rechivaldo 22 kilometer

3 juni 2015 - Murias de Rechivaldo, Spanje

Erg leuke avond gehad. Voor het eerst een yogales gehad van 2 uur. Met de hele groep, was erg ontspannend en gaf een bijzonder gevoel. Aansluitend gitaarmuziek met gebed voor het eten. Fantastische vegetarisch maaltijd met chocoladetaart met aardbeien na. Voor het eerst op de Camino om pas 23.00 uur naar bed en vanmorgen om 8.00 uur gestart.

Wederom prachtige route maar de temperatuur ging al snel omhoog. Wel een goed ontbijt gehad maar werd op een bepaald moment toch wat zweverig in mijn hoofd. Meteen wat gegeten. Wat bijzonder is dat er onderweg gewoon een tafel met fruit en drinken stond. Zonder iemand erbij, stop maar wat in de pot. Daar een paar bananen gegeten en een donativo gedaan.

Planning was om te stoppen in Astorga met de kathedraal van Gaudi. Was gesloten dus maar wat foto's van de buitenkant gemaakt. Tevens voor mij belangrijk, er was een outdoor winkel waar ik een mooie hoofdlamp heb kunnen scoren. Was vroeg in Astorga dus maar 5 kilometer verder gelopen. Dan is de verdeling beter, ook is er morgen een forse klim die hoger gaat dan de Pyreneeën. Voel me top, ook ik heb af en toe mijn pijntjes maar die ben ik dan snel weer vergeten. Lopen gaat als vanzelf.

1. Magriet:
    Dag Dannis,

Je stukjes en foto's brengen me een beetje terug op de camino! Veel succes verder, het is nu echt niet ver meer.
    Bon Camino!
  2. Marcel de Bruijn:
    3 juni 2015
    "Lopen gaat als vanzelf" kan het nog beter !! Mooi verhaal met mooie foto's!! Fijne avond en voor morgen weer veel succes !! Groetjes Marion & Marcel
  3. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Leuke tocht weer gemaakt met wederom mooie foto's. Het ziet er allemaal leuk uit op weg naar het einddoel . Bij ons vind je zoals je wel weet ook fruitkraampjes maar daar wordt je geacht wat voor te betalen. Morgen een flinke klim voor de boeg, maar dat gaat wel lukken denk ik. Hoppa maar weer.
  4. Hilde van Egdom:
    3 juni 2015
    Nog ongeveer 230 km? (even gegoogled ). Want ik heb echt geen idee! Hoop dat het klopt? Wat heb je al een afstand gelopen Dannis!! Echt niet te bevatten! Wat fijn dat je zo goed in je vel zit en je lichaam het kan volhouden!! Zet hem nog even op en blijven genieten, maar dat lukt zo te lezen in je verhalen!! Lieve groet!
  5. Wilma:
    3 juni 2015
    Super leuk zo'n relax avond en wat een schitterende foto's weer. Zeer zeker vd kathedraal van Gaudi. Wel jammer dat hij gesloten was. Succes met de klim morgen en van je hele hola hou er de moed in.
  6. Timo:
    4 juni 2015
    Meestal zijn de laatste loodjes het zwaarst, maar dat lijkt nu eerder het omgekeerde. Geniet er nog maar even van!
  7. Annie:
    4 juni 2015
    JA DAnnis houd er de moed maar in je geraakt aan je eind doel wat mooi's om dit te veroveren met kracht ,wil,sterkte, en volharding dit is karakter hebben allé toffe kerel tot morgen groetjes annie