Reacties

Bert en Mies v. Hoorn Veel succes Groetjes uit Oss 18 apr. '22
Ellen Heel veel succes allebei👍🙋‍♀️ 4 apr. '22
Jan van Mierlo Veel succes Samen 4 apr. '22
Ellen Wat goed van jullie. Heel veel succes met alle voorbereidingen.… 4 apr. '22
Tjitte Mooi man dat jullie nu samen gaan het word vast weer… 4 apr. '22
Carla van Dijk Alvast heel veel succes met de voorbereidingen. Liefs… 4 apr. '22
Jeanne Nijhuis. Deze boeking is zondag al bevestigd. Spannend hoor! Heel veel wandelplezier en geniet van… 24 mei '17
Adri en Teunie Goede reis en veel wandelplezier toegewenst! Liefs,… 23 mei '17
Mientje en jose Hallo samen, Spannend!! De wandelreis gaat beginnen....we… 23 mei '17
Truus Veel plezier samen en veel plezier met de laatste… 18 mei '17
Nathalie Spannend!! Heel veel plezier samen en ik ga jullie… 18 mei '17
Bert van hoorn Wat leuk samen onderweg, geniet ervan. Groetjes, Bert… 18 mei '17
Elisabeth Tuurlijk volg ik jullie, temeer omdat ik deze route… 17 mei '17
Hilde van Egdom Vorige keer heb ik ook zo genoten van je mooie verhalen,… 17 mei '17
Rita laagwater Wens jullie heel veel wandelplezier en ga jullie zeker… 17 mei '17
Ellen van Efferen Hallo Dannis en Trudy, Wat een onderneming weer. Petje… 17 mei '17
Jeanne Nijhuis. Deze boeking is zondag al bevestigd. Leuk dat we jullie nu samen kunnen volgen. Heel veel… 17 mei '17
Wilma Als Flipje in blog land wil ik jullie héél graag… 17 mei '17
Femmy Boere Hoi Dennis en Trudy. Natuurlijk wil ik jullie graag… 17 mei '17
Chantal Super gedaan!! En nu lekker genieten van je gezin… 18 jun. '15
Mark Goed dat je jouw einddoel hebt behaald en nog snel… 18 jun. '15
Agnes Gefeliciteerd Dannis. Nieuwe schoenen nodig zeker!!!! 17 jun. '15
[email protected] Hoi Dannis Van harte gefeliciteerd met deze prestatie.… 17 jun. '15
Hera Nu de reis voltooid is wil ik toch nog even zeggen… 16 jun. '15
Joost Zoals altijd al, weer een mooi bericht Dannis, knappe… 16 jun. '15
Alie & Frank Gefeliciteerd Dannis en nu samen met Trudy genieten… 16 jun. '15
Timo Gefeliciteerd met het volbrengen van jullie tocht!… 16 jun. '15
Maarten Ik sluit me bij de vorige sprekers aan! TOP !!! 16 jun. '15
Tjitte Hoi Dannis, mijn waardering is groots! Dit kan niemand… 16 jun. '15
Carla van Dijk He Dannis. Geweldig gedaan. Respect hoor. Is deze… 16 jun. '15
Truitje62 Wat een mooie prestatie hebben jullie geleverd met… 16 jun. '15
Patricia Lettinck Wow Dannis, wat een prestatie heb je geleverd! Van… 16 jun. '15
Saskia Hoi Dannis, Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie.… 16 jun. '15
Eric Hoi Dannis, gefeliciteerd met deze mooie prestatie! 16 jun. '15
Bert en Mies Hoi Dannis, van harte gefeliciteerd met je geweldige… 16 jun. '15
Marike Banken Hoi Dannis, diep respect voor jou, wat heb jij een… 15 jun. '15
Josephine, René en Lara Het is gelukt, het is volbracht. Voor jou, Dannis… 15 jun. '15
Kobus Mulder Beste Dannis, van harte proficiat en een diepe buiging… 15 jun. '15
Esther Van harte gefeliciteerd met je geweldige prestatie… 15 jun. '15
Christiënne gefeliciteerd Dannis, wat een prestatie! We zijn trots… 15 jun. '15
Gonnie Lieve Dannis, van harte gefeliciteerd met je geweldige… 15 jun. '15
Femmy Boere Dannis, ik maak een hele diepe buiging voor jou!!!… 15 jun. '15
Martine Wat een mooi verhaal weer! Supergoed gedaan Dannis!… 15 jun. '15
Jolanda Laagwater Dannis, gefeliciteerd met het behalen van deze mooie… 15 jun. '15
Piet Lodder Dannis,gefeliciteerd met je voltooide reis naar Santiago.… 15 jun. '15
Jaap/Willy Beste mensen, Ja even een andere aanhef dan jullie… 15 jun. '15
Wilma Hieperdepiep hoera, jouw droom is uitgekomen kanjer.… 15 jun. '15

1 2 3 4 5 Volgende »  ...