Dannis van de Koolwijk

Mijn website met de reisverslagen over Santiago de Compostela

Over mijn reis

Waarom?

In mei 2013 heb ik in overleg met Trudy besloten om de reis te gaan maken naar Santiago de Compostela. Een idee waar ik al jaren mee bezig was. Het kwam er maar nooit van. Tijdens de Bloesemtocht 2013 een echtpaar gesproken die samen vorig jaar de hele tocht hadden gelopen.

Fantastische verhalen hadden ze. Veel mee gemaakt en vol passie spraken ze er over.

De reden van de reis is om helemaal tot mezelf proberen te komen. De rust in mezelf terug te vinden en alleen maar bezig te zijn met een paar simpele zaken.
Lopen
Eten
Slapen
Mensen ontmoeten

Je hebt alles al bereikt.
Lieve vrouw en kinderen
Iedereen gezond
Lieve familie, vrienden en collega's om je heen.
Mooi huis/ auto / spullen

De tijd hebben om eens goed na te denken over alles is er niet. Dat ga proberen te doen in de periode dat ik weg ben. Alles kunnen loslaten en alleen maar met jezelf bezig zijn.

Het heerlijk buiten zijn en kunnen genieten van de omgeving, het weer en de vele mensen die je dagelijks ontmoet.

Een mooie film van 2 vrienden die op reis gaan.

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Polen, Roemenië, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk.