Nieuw blog: Samen op pad

17 mei 2017 - Tiel, Nederland

2 jaar geleden kwam ik na bijna 2500 kilometer lopen aan in Santiago de Compostella.

Na deze bijzondere reis heeft Trudy ook het wandelvirus te pakken gekregen. We zijn samen gaan wandelen, hebben hard gewerkt aan onze conditie en veel tijd gehad om te praten. Het Camino gevoel werd steeds sterker bij ons, en Trudy wilde ook eens ervaren hoe het is.

Nu zijn we samen zover om een stukje van de Camino te lopen. Van Porto naar Santiago de Compostella. We vertrekken dinsdag 23 mei.

Als je het leuk vindt kan je ons volgen op:

Hoe ontvang je automatisch een bericht als er een nieuw reisverhaal is?

Vul rechts onderin op onze pagina bij VOLG je emailadres in.

samen op pad

1. Femmy Boere:
    Hoi Dennis en Trudy.

Natuurlijk wil ik jullie graag volgen! Ik vind het fantastisch wat jullie samen bereikt hebben. Ik wens jullie heel erg veel succes. En bovenal geniet er van samen!

Xxx
    Femmy.
  2. Wilma:
    17 mei 2017
    Als Flipje in blog land wil ik jullie héél graag volgen.
    Succes en geniet val elkaar
  3. Jeanne Nijhuis. Deze boeking is zondag al bevestigd.:
    17 mei 2017
    Leuk dat we jullie nu samen kunnen volgen. Heel veel wandelplezier en succes. Lieve groet, Henk en Jeanne.
  4. Ellen van Efferen:
    17 mei 2017
    Hallo Dannis en Trudy, Wat een onderneming weer. Petje af!!! Natuurlijk wil ik jullie graag volgen maar voor nu wens ik jullie heel veel succes. Geniet ervan!! Liefs Ellen
  5. Rita laagwater:
    17 mei 2017
    Wens jullie heel veel wandelplezier en ga jullie zeker volgen. Groet Rita
  6. Hilde van Egdom:
    17 mei 2017
    Vorige keer heb ik ook zo genoten van je mooie verhalen, foto's en belevenissen Dannis, nu samen met Trudy !! Het wordt vast weer een prachtige belevenis!! Ik wens jullie veel succes, maar vooral ook heel veel plezier en geniet er van samen!
  7. Elisabeth:
    17 mei 2017
    Tuurlijk volg ik jullie, temeer omdat ik deze route ook op mijn lijstje heb staan Dannis!
    Het gaat vast mooi worden zo saampjes! Ik ga mee genieten!
    Pelgrimsgroet!
  8. Bert van hoorn:
    18 mei 2017
    Wat leuk samen onderweg, geniet ervan.
    Groetjes, Bert en Mies van Hoorn.
  9. Nathalie:
    18 mei 2017
    Spannend!! Heel veel plezier samen en ik ga jullie zeker volgen.
  10. Truus:
    18 mei 2017
    Veel plezier samen en veel plezier met de laatste voorbereidingen!
  11. Mientje en jose:
    23 mei 2017
    Hallo samen,
    Spannend!! De wandelreis gaat beginnen....we wensen jullie heel veel plezier en succes met het lopen . We zullen jullie volgen om te lezen hoe het gaat. Groetjes van ons
  12. Adri en Teunie:
    23 mei 2017
    Goede reis en veel wandelplezier toegewenst!
    Liefs,
    Adri,Teunie en Suzanne
  13. Jeanne Nijhuis. Deze boeking is zondag al bevestigd.:
    24 mei 2017
    Spannend hoor! Heel veel wandelplezier en geniet van de mooie dingen die je tegen komt en samen beleefd.
    Liefs, Henk en Jeanne.