Dag 62 Mañeru - Villamayor de Monjardín 27 kilometer

15 mei 2015 - Villamayor de Monjardín, Spanje

Vanmorgen was iedereen wat trager, voor de meeste lopers de eerste dag (mot) regen en koud, een graad of 15. Zwarte luchten en stevige wind met ook nog een prachtige regenboog erg lang gezien. Erg fijn idee dat er van boven ook nog wordt meegekeken.

Kon niet wachten tot ik bij Los Acros was voor de wereldberoemde wijnfontein. Het is geen fontein maar 2 kranen. 1 met water en de andere met rode wijn. Heb niet geprobeerd of de waterkraan werkte. Gelukkig had ik mijn opvouwbare en lichtgewicht beker niet naar huis gestuurd want ik heb hem een paar keer gevuld.

Gezellig borrelen met een Canadese, Tsjechische, Duitser en Nederlandse Yvonne (die in Nepal was voor een wandeltocht toen de aardbeving was). Daarna weer op pad, steile heuvel eigenlijk niets van gemerkt. Drink nooit tijdens het lopen maar..... Mooi adres boven op de berg. Erg schoon allemaal.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Trudy:
    15 mei 2015
    Zulke mooie foto's van de regenboog...Ik heb ook even een traantje gelaten ♥♥♥
  2. Marike Banken:
    15 mei 2015
    Aan het eind van de regenboog. .. nog een stukje lopen Dannis.
  3. Hilde van Egdom:
    15 mei 2015
    Wat een prachtig verhaal weer Dannis!! Je beschrijft deze reis zo mooi! Ik geniet er elke dag weer van!! En natuurlijk veel bewondering voor je prestaties!! Groetjes
  4. Tjitte:
    15 mei 2015
    Dannis, schitterende foto,s weer van vandaag en dat de regenboog schijnt is ook voor mij altijd weer een teken van boven, en de schitterende gebrandschilderde ramen in de kerk, blijft genieten.
    Morgen weer gezond op en loop ze maar weer. groeten T&K
  5. Jaap/Willy:
    Hoi Dannis,
    Somewhere over the Rainbow, gaat steeds vastere vormen aannemen waarschijnlijk ook wel een keer in jouw gedachtengang . Mooi streven al duurt het nog wel even natuurlijk. Maar het gaat je zeker lukken.
    En goed dat je die drinkbeker nog bij je had anders had je onder de kraan moeten gaan hangen. En daar is rode wijn net niet voor bedoeld toch ?
  6. Truitje62:
    15 mei 2015
    Hallo Dannis, Elke dag genieten wij van jou verhalen en mooie foto's!
    Wat gaat de tijd snel! Al twee maanden onderweg! Wij zullen vanavond een lekkere rioja open trekken en proosten op jou en natuurlijk op Trudy, Anna en Daan!
    Geniet van deze mooie beleving!!
    Groeten uit Baarn
  7. Pa en ma:
    15 mei 2015
    Zoals je weet staat er aan het eind van de regenboog een pot met goud , als je hem vindt goed bewaren dan. Ik denk dat de rode wijn best gesmaakt zal hebben zo rechtstreeks uit het vat. Het gaat allemaal wel gesmeerd zo. Volhouden maar.
  8. Wilma:
    16 mei 2015
    Dag Dennis, wat beleef je een mooie en bijzondere reis!! Bedankt dat we elke dag mogen meegenieten. Succes en geniet van de wijn ;-) Groetjes